Meena skrev den 2022-12-05
Jag tycker att det här är den bästa körskolan som finns. Fått så bra hjälp med allt. Dem vet hur man ska göra för att få bra känsla för körningen. Dem vet hur man ska peppa upp en. Världens bästa receptionist som förstår och hjälper till med alla bokningar och tider. REKOMENDERAR edsbergs trafikskola starkt!!
Erik Stånge skrev den 2022-12-01
Fantastisk körskola, Jonas lärde ut på ett utmärkt sätt och gav mig att jag behövde för att klara det utan problem!
Gustav Falk skrev den 2022-11-30
Fantastisk körskola rekommenderar verkligen för andra. Jonas och Helen er kan man tacka allt för. Har lärt mig otroligt bra knep och tips för att bli en bättre vägtrafikant tack vare er!.
Jesper Ahlin skrev den 2022-11-29
Grymt bra körskola!

Riktigt trevliga och fantastiska på att lära ut.
Jag tog mina lektioner hos Jonas som var en superbra lärare som inte bara gjorde lektionerna väldigt lärorika utan även väldigt roliga!

Rekommenderar starkt!
Lina skrev den 2022-11-23
Superskola som värnar om att man ska lära sig köra i längden, inte bara för uppkörning. Samma lärare hela tiden vilket gör all planering mycket lättare. Med världens trevligaste personal! Stort tack Jonas!
Sabina Hörberg skrev den 2022-11-22
Om du funderar på att köra med Edsbergs körskola så kan jag varmt rekommendera den! Fantastisk körskola! Personalen är superbra, både Sandra i receptionen och körlärarna.
Jag tog lektioner med Jonas och jag hade inte kunnat få en bättre lärare, stort tack! Du är grym!
Peter skrev den 2022-11-07
Stort tack Sammi för all hjälp på vägen till mitt körkort. Jag kan varmt rekommendera Edsbergs trafikskola.
vincent enderberg lahtela skrev den 2022-11-03
Jag körde med Jonas och han var grym så hjälpsam och grym på att lära ut, Stort tack till Edsbergs trafikskola!!
Lovisa skrev den 2022-11-02
Jag körde med både Sammi och Jonas, och båda två var väldigt duktiga lärare och peppade mig bra under övningskörningsperioden. Jag klarade uppkörningen på första försöket. Stort tack till Edsbergs trafikskola!
Emil skrev den 2022-10-27
Jag tyckte att det gick jätte bra att lära mig köra med Sammy och Jonas. Dom var super trevliga och gav mig all hjälp jag behövde på vägen till körkortet. Jag lyckades med uppkörningen på första försöket. Tack för alt!