Adam skrev den 2023-03-27
Jätte rolig och lärorik period. Känns som om jag ska tillbaka imorgon. Tack!!!
Alex skrev den 2023-03-20
Jag kan inte tacka hela personalen här nog. Med vänlig hjälp och god struktur lyckades jag äntligen med något jag trodde skulle ta betydligt längre!
Puneet Sharma skrev den 2023-03-17
Edsberg Trafikskola is the only who concentrate on you as a driver and help identify your driving style. All the instructors are very experienced and helpful. Driving first time in my life , I am happy i made a great choice choosing Edsberg Trafikskola.
Sadde skrev den 2023-03-15
Edsberg Trafikskola är en riktigt bra skola som tar väl hand om sina elever. Det märks att de kan det de gör och man kommer inte vara missnöjd med sitt val av skola! Tack så mycket Sammi! 🙂
Mateusz skrev den 2023-03-13
Tja!

Jag har precis tagit klarat uppkörningen!
Stort tack till Helen!

Hon är en riktigt duktig lärare både trevlig, lugn och väldigt bra på att förklara och visa hur man ska göra.
Hon ger även bra tips som jag kommer att använda framöver!

Tack igen och lycka till allesammans!
Med vänligaste hälsningar / Mateusz
Alexandra Li skrev den 2023-03-07
Kan starkt rekommendera! Failade min första uppkörning o tog sedan lektioner på Edsbergs trafikskola och det var sååå värt det trots prislappen!! Klarade min uppkörning till slut tack vare all träning o kunskap som jag fick här:)
Linn B skrev den 2023-02-27
Väldigt bra trafikskola som anpassar sig efter individens behov. Kunde inte frågat efter bättre.
Linnea skrev den 2023-02-23
Precis det som behövdes! Roliga lärare och rolig körning som blev en naturlig väg till körkortet! Tack så mycket!
Winnie skrev den 2023-02-14
En fantastiskt skola med snälla lärare. En igenom gång av momentana så att en osäker student blir en självsäker och trygg förare. Tack Helene! Du är omsorgsfull och underbar.
Victoria skrev den 2023-02-07
Great school! I higly recommend it. My teacher Helen has not only good pedagogic skills but patient and adaptation to your needs as a student. Thanks to Edsbergs Trafiskola for helping me with this challenge.