Anna Khalifa skrev den 2023-08-17
Gick i kväll handledare utbildningen. Jätte bra och lärorik utbildning. Tack
Jonas!
Milton Olsson skrev den 2023-08-14
Inom min tid på Edsbergs Trafikskola har jag lärt mig extremt mycket. Haft väldigt roligt, gjort många misstag men många rätt på samma gång. Personalen på denna trafikskola är glada, vänliga, lyhörda och lyssnar och samt ger tydliga svar på frågor.

Tack för denna tid, rekommenderar denna skola till hundra procent!
Leo Hedblom skrev den 2023-08-08
Om ni vill ta erat bil körkort utan problem så skulle jag starkt rekommendera Edsbergs trafikskola. Sammi har varit den bästa trafiklärare som jag har haft. Han var väldigt pedagogisk och visste hur man skulle lära oss ungdomar så vi förstår. Även till föräldrarna som jag vet är dem som ska boka detta så har dem bra priser samt är väldigt tillmötesgående och lätta att hantera. Så stort tack till Edsbergs trafikskola och super tack till Sammi.
Anton Bizzozero skrev den 2023-07-24
Många tankar just nu, många tårar och mycket lycka och stolthet. Bästa trafikskolan! Edsbergs levererar!
Vincent skrev den 2023-07-05
dem var profetionella och agerade väldigt likt förarprövarna vilket skapade tryghet till uppkörningen, KÖR MYCKET HEMMA FÖR KÖRVANA!
Tatiana skrev den 2023-06-30
Risk 1 och sedan körlektioner med Sammi. De sista 5 lektioner intensivt förberedde mig till provet. Jättebra coachning och träning i de svåra momenten, och hjälpte mig att bilda självförtroende som förare. Stort tack och rekommenderar starkt!
Viktor skrev den 2023-06-22
Riktigt bra trafikskola, har känt mig välkommen från början hela vägen fram till slutet. Trevligt gäng och rekommenderar starkt!
Nao Y skrev den 2023-06-14
Har aldrig haft så kul när jag lärt mig det var 101% skoj och lärande i 30 lektioner värt varenda spänn! Uppkörning och teori gick helt perfekt. Kommer låta resten av familjen gå på Edsbergs helt klart.
Lucas G skrev den 2023-06-08
Mycket nöjd med handledarkursen som jag nyss gick på! En mycket bra körskola!! Rekommenderar starkt
Irma skrev den 2023-06-08
Superbra trafikskola! Trevliga och duktiga lärare allihopa. Hade inte klarat uppkörningen utan dem! Rekommenderar starkt!