Fanny skrev den 2024-01-08
Helen är världens bästa! Otroligt pedagogisk och trevlig och har lärt mig så otroligt mycket. Jag har testat flera olika körskolor men gick tillbaka till Helen på Edsbergs trafikskola för jag fick så otroligt bra hjälp här. Jag har verkligen haft en så bra tid här och är så glad att jag körde upp just med den här trafikskolan och med Helen! Tack för den här tiden och tack för körkortet! 🙂
Sofia skrev den 2023-12-11
Jag har haft en jättetrevlig tid här och lärt mig jättemycket! Jag uppskattar all hjälp och motivering som jag har fått från lektionerna och utbildningskontrollen. Tack så mycket för denna tid!
John skrev den 2023-12-05
Tack Jonas för de lektioner vi hade. Mycket lärorika samt roliga timmar 🙂
Evelina skrev den 2023-12-05
Tack Sammi med all hjälp med körkortet och för allt tålamod. Tack för att du legat på och hittat nya sätt att förklara sakerna då jag inte alltid lär mig i samma takt eller på samma sätt som alla andra. tack så mycket 🙂
Thilda skrev den 2023-11-28
Tack till Jonas som hjälpte mig med körkortet. Att köra har för mig alltid varit skrämmande, men Edsbergs trafikskola har lyssnat på mig och gett mig precis den hjälp och stöd jag behöver. Tack, tack tack! Bästa trafikskolan 🙂
Gustav skrev den 2023-11-27
Stort tack till alla på körskolan för att ni hjälpt mig och fixade ihop körlektioner som passade min tid.
Nu ska jag se till att köra regelbundet så jag får erfarenheten också. Tack och kram!
Shahin skrev den 2023-11-23
Jonas och Helen är båda legender. Lär ut så bra, med tips hela vägen fram till körkortet! Repeterar de saker du är svag på tills det blir bra! Stort tack!
Robin skrev den 2023-11-22
Stort tack Jonas för all hjälp när jag skulle ta mitt körkort. Det var roligt, utmanande och lärorikt.
Elsa skrev den 2023-11-17
Äntligen körkort!!! Varit så bra att köra med Jonas:)))
Mohana skrev den 2023-11-15
I only had three driving practic with this Trafikskola, and I learned a lot of good and helpful tips from Helen and I was able to pass the test