Sonia skrev den 2024-07-24
Klarade uppkörningen på första försöket =) Gick intensivkurs i tre veckor med Sammi. Tack för ditt tålamod och stöttning, världens bästa lärare. Tack Sandra för hjälpen att trixa och hitta tider, alltid glad och trevlig. Resterande lärare är trevliga och har ett gott bemötande. Kan starkt rekommendera Edsbergs Trafikskola =)
Jonas skrev den 2024-07-10
Har precis kört upp och klarade det på första försöket. Vill tacka alla på skolan för tiden här och att ni alltid på ett lugnt och bra sätt förklarat och svarat på mina frågor och alltid ställt upp när det behövts.
Nao skrev den 2024-07-05
Körde upp två gånger, först automat och sen från automat till manuell när jag ville ha en roligare bil, har tagit båda körkorten på Edsbergs och det har varit toppen. Har haft väldigt kul helt enkelt och Sammi har mycket humor och tålamod. Det är ett kul gäng som jobbar här och ångrar inte en sekund att jag valde den här körskolan tvärtom var det en riktig lyckoträff.
Ronja skrev den 2024-07-04
Klarade körkort på första försöket. Helen har varit en otroligt bra, trygg och hjälpande handledare. Trots en del motgångar har hon varit där och stöttat så om ni funderar på att ta körkort ta er hit!
Nicke skrev den 2024-07-04
Godkänd på första försöket. Jonas har varit en trygg handledare i ur och skur, vi har gnuggat spegelrutinerna till leda 😉 För den som funderar på det här med körkort, det är verkligen aldrig för sent och om och när, ta kontakt med Edsbergs Trafikskola, proffsigt bemötande från dag 1! Tack xo
Anton skrev den 2024-07-01
Uppkörning godkänd efter första försöket! Tusen tack till alla fantastiska lärare och era otroligt pedagogiska och roliga lektioner! Körde med Helen nästan hela tiden och hon lyckades ta mig igenom nästan varje väg som jag fick köra på uppkörningen.
Zelalem skrev den 2024-06-25
Klarade körkortet efter har kört med Sammi nästan dagligen. Tack för bra kombination av lektioner som passar mig, riktig bra kommentar. Tack Jonas för de tipsen som jag fick när vi körde även om det var en gång. Tack Sandra för bra bemötande och positivitet.
Nicole Shane skrev den 2024-06-25
Utan Jonas och några lektioner med Sammi så hade mitt körkort varit betydligt längre bort.
Deras tålamod och stöd har gjort det här till en rolig upplevelse.
Är evigt tacksam för all hjälp från Edsbergs trafikskola.
Kommer rekommendera den här skolan starkt!
Annie skrev den 2024-06-10
Tog körkort på första försöket. Jonas var min lärare och han är helt otrolig. Bästa läraren jag har haft efter typ 12 år. Tack för allt!!!!
Albin skrev den 2024-06-07
Jag tog körkort på mitt första försök efter endast 3 månader tack vare hur bra lärarna här är. Jag körde med Jonas som både är trevlig som människa men också väldigt bra på att lära ut. Sammi körde jag endast med en gång men han verkade också riktigt bra. Jag har inge synpunkter, tack för allt!