Marcus skrev den 2024-10-14
Underbart engagemang från lärarna! Dunder undervisning och tips och värnande om mig som elev. Tack för all hjälp, det behövdes. Ni är bäst!
Wilhelm Roberger skrev den 2024-10-10
Väldigt proffsiga, effektiva och hänsynsfulla. Flexibla när det gällde upplägg och extra plus till Helen och Jonas!
Greta Sandberg skrev den 2024-09-30
Jättehärliga människor på denna körskola, de gjorde alla denna resa mycket bättre och lättare än vad jag någonsin kunde ha förväntat mig. Jag tackar så mycket för alla roliga och lärorika lektioner med Jonas!
Diar Alhasnawy skrev den 2024-09-27
Det var en lång resa men nu tackar jag för mig.
Amanda Concha Boström skrev den 2024-09-23
Jag övningskörde med Jonas och är väldigt nöjd med min upplevelse. Han är pedagogisk och duktig på att lära ut, även Sammy upplevde jag var likadan. Jag fick lära mig mycket som jag kommer ha användning för i framtiden och är somsagt väldigt nöjd med mitt val av trafikskola.
Joel skrev den 2024-09-19
Jag tycker edsbergs trafikskola var suverän. Min körlärare jonas gjorde att jag klarade min uppkörning och jag lyckades träna bort mina gamla rutiner och ersätta dem med nya förbättrade rutiner i trafiken. Rekommenderar starkt edsbergs trafikskola!
Jonathan skrev den 2024-09-19
Jag tycker att Edsbergs trafikskola är en väldigt bra körskola. Alla är väldigt snälla och bra körskolelärare som verkligen vill göra så att du tar körkort.
Hans skrev den 2024-09-18
Klarade uppkörningen på första försöket med Jonas som lärare! Tack för all hjälp, kan starkt rekommendera!
viktor skrev den 2024-09-17
Jag kan säga att jag var extremt nervös inför uppkörningen, det var svårt att andas i början men i slutet naila jag det och fick godkänt. Egentligen tycker jag att det kändes mindre nervöst att ha Jonas med mig i bilen. Jag hade inte klarat det utan hjälpen jag fick av Edsbergs trafikskola!
Beatrice Scuderi skrev den 2024-09-16
Superbra körskola med grymma lärare! Tack så jättemycket för all hjälp!