Mohana skrev den 2023-11-15
I only had three driving practic with this Trafikskola, and I learned a lot of good and helpful tips from Helen and I was able to pass the test
Aurora Örtengren skrev den 2023-11-07
Världens bästa trafikskola! Jag fick lära mig jättemycket 🙂
Elin skrev den 2023-10-18
Tack för en bra utbildning. Jag har lärt mig mycket.
Erik "Gandalf" skrev den 2023-10-16
Att ta körkort kan vara bland det läskigaste jag gjort på väldigt länge, men som TUR är så fick Sammi ner mig på jorden igen, lugn och sansad som han är!
Tack för all coaching och trevliga samtalen på kontoret och i bilen!
Super bra skola som använder sig av en väl genomtänkt pedagogik, som ger både glädje och omtanke samt självkänsla i trafiken, som behövs för att lyckas med körkortet. 😀
TACK!!
Michelle skrev den 2023-10-11
Jag hade inte klarat kortet om det inte var för er! Tack Sammi för all den hjälp och ditt fina bemötande! Hoppas vi ses på vägen 🙂
Matilda skrev den 2023-09-18
ÄNTLIGEN KÖRKORT!!!!!
Tack för all hjälp Edsbergs trafikskola!!!! 🙂
Abbe skrev den 2023-09-15
Mycket bra bemötande, väldigt tydliga med att dem vill hjälpa och inte stjälpa, rekommenderar stark denna trafikskola!!!!!!!! Mvh Abbe
Eirini skrev den 2023-09-11
Best team ever. i tried few other schools without success,but only this lead me to excpected result. Sami can explaine and show so good so no need for more. Super Happy. Thanks Edsberg Trafikskola
Nils Lindström skrev den 2023-09-06
Kuggade min första prov så började leta annan trafikskola för att få en ny inblick, efter flera lektioner med dessa underbara trafiklärare klarade jag körprovet på första försöket efter deras utbildning.

Skolan erbjuder en bra variation på lärare, dem två jag har träffat brukar olika metoder med bra framgång. Alla har stor erfarenhet av att lära ut elever med tanke på att dem lyckats lära mig så är dem super duktiga!
Skolan arbetar aktivit för att underlätta, när jag inte kände mig redo för körprovet flyttade dem upp det snabbt samt fixade en ny tid inom 12 timmar!

Rekommenderar att alla som kan väljer denna skola!
Tack för att ni hjälpte mig med körkortet!
Olga Jansson skrev den 2023-08-21
absolutly amazing team, attentive, clear and professional. could not get my driver licence, tried several times and failed, and only thanks to Edsbergs Trafikskola i have my driving licence now. stricktly recomend