Emma skrev den 2024-04-24
Världens bästa körskola! Rekommenderar starkt!
Lukas skrev den 2024-04-18
Jättebra körskola, rekommenderas för fullt!
Emelie skrev den 2024-04-17
Supertrevlig personal och väldigt pedagogiska lärare. Hjälpte mycket med att ha en rolig och snäll körlärare som lättade upp stämningen.
Melice skrev den 2024-04-15
Superbra, mycket trevliga och pedagogiska körlärare. Jonas
är mycket tydlig och positiv, stort tack för hjälpen!
Tony skrev den 2024-04-10
Helena är en fantastiskt körlärare. Hon är engagerad, empatisk, noggrann, och tydlig.

Det har varit en jättepositiv upplevelse och som en orolig person har jag fått allt stöd som jag behövt!
Daniel Gustafson skrev den 2024-04-08
Superbra undervisning. Man får tydliga bild över vad man behöver öva på och använder liknelser från tidigare erfarenheter för att göra det enklare att förstå körningen
Adam skrev den 2024-04-05
Underbara lärare som ger bra feedback och kommentarer, bra lektioner och härliga bilar. Stort tack för eran hjälp!
Emilia skrev den 2024-04-04
Så bra trafikskola som lär ut på ett bra sätt!
Walter skrev den 2024-03-27
En otroligt bra körskola, underbart trevlig personal som verkligen vet vad dem gör, men samtidigt riktigt sköna hela gänget. Har verkligen älskat denna körskola och dem har hjälpt mig hela vägen till körkortet från start till finnish!
Melvin Elerhov skrev den 2024-03-27
En mycket seriös körskola som fokuserar på att eleven ska känna sig trygg i trafiken. Det är mycket fokus på säkerhet och lugn körstil som förbereder en för körkortet.

/Melvin