Lukas Bach skrev den 2023-05-29
Bra personlig coaching och många bra rutiner som man har lärt sig. Jonas har dessutom lärt en fokusera på körningen samtidigt som man pratar med någon.
Nellie skrev den 2023-05-17
En riktigt bra trafikskola med otrolig personal som verkligen gör allt för att man ska lyckas!
Greta Wallén skrev den 2023-05-15
Otroligt bra trafikskola! De pushade mig och använde det lärosätt som funkar bäst för mig. Jag hade aldrig klarat uppkörningen utan mina lektioner på Edsbergs Trafiksskola!!
cassandra larsson skrev den 2023-05-12
Jag skulle verkligen rekommendera Edsbergs Trafikskola till alla jag känner. Jag fick alltid ett trevligt bemötande av all personal. Sammi gjorde resan mot körkortet rolig och enkel. Kändes som att köra bil med en kompis =) Stort tack för hjälpen!!
Daniel Pérez Marina skrev den 2023-05-10
Jag har fortfarande svårt att tro att det är sant... Tack för all hjälp och framförallt tålamod!
Jennifer skrev den 2023-05-03
Bra trafikskolan och trevlig personal, Sammi är väldigt bra lärare lugn och hög erfarenhet. tack så mycket
Linnea skrev den 2023-04-14
Jättebra lärare som var både roliga och lugna i situationer när jag inte var det.
Emma skrev den 2023-04-06
Jonas, lätt bästa läraren. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare er!!
Simon skrev den 2023-04-03
Väldigt trevlig personal, Sammi riktigt bra på att lära ut! Jag skulle absolut rekommendera Edsbergs Trafikskola
simone skrev den 2023-03-29
jätte trevlig personal, väldigt stöttande hela vägen in i mål. Vill att alla ska lyckas och gör allt för att man ska nå sina mål. Skulle högst rekommendera edsbergs körskola och all kärlek till Sammi !!!