Victoria skrev den 2023-02-07
Great school! I higly recommend it. My teacher Helen has not only good pedagogic skills but patient and adaptation to your needs as a student. Thanks to Edsbergs Trafiskola for helping me with this challenge.
Melissa skrev den 2023-02-06
Världens bästa lärare. Är gladaste människan att jag valde just denna trafikskola. Tack vare er att jag fick mitt körkort. Fick lära mig allt från grund till slutet. Stor rekommendation att välja denna skola. Och stor tack till dig, Sami som supportade mig till sista dagen.
Älskar er!
Antonia skrev den 2023-02-02
Super körskola på alla sätt, fylld med kloka, varma & pedagogiska lärare som bryr sig om sina elever & jobbar för att man ska bli så bra förare som möjligt! Finns inget illa att säga, bara varma rekommendationer till alla som ska börja övningsköra.
Andreas skrev den 2023-01-24
En fantastisk körskola som verkligen kommer göra allt för att du ska få ta ett körkort!
Johanna skrev den 2023-01-17
Toppen bra körskola, även för oss med körkort i många år från annat land! Rekommenderar starkt!
Emma skrev den 2023-01-10
Superbra körskola! Om du vill känna en trygghet inför uppkörningen rekommenderar jag att köra upp med Edsbergs Trafikskola.
William skrev den 2023-01-09
Mycket bra skola, man får köra mycket självständigt vilket förbereder en bra inför uppkörningen. Rekommenderar starkt!
Karin skrev den 2023-01-03
Tusen tack till Sammi som hjälpte min son Arvin med körlektionerna! Så proffsig och pedagogisk!
Tack även till er som sköter administrationen, snabba svar och vänligt bemötande!
Kommer varmt rekommendera er på Edsbergs Trafikskola till alla i vår omgivning!
Annelie Tell skrev den 2023-01-02
Tusen tack Edsbergs trafikskola med Jonas, Sammi men framför allt Helen som har hjälp mig genom hela processen. Ända vägen fram till körkort. Elevcentralen var mycket bra och hjälpsam för teorin, och alla körlektioner var guld värda till förarprovet. Kan verkligen rekommendera körskolan till andra.

Tack igen Helen för ditt tålamod och all din kunskap. Kunde inte klart det utan dig.

Vi ses på vägarna!!
Loubna Mesbahi skrev den 2022-12-27
Superbra lärare, informativa, lärorika, supertrevliga och bra tekniker gällande att lära ut- Super nöjd, Tack! 🙂