Emil skrev den 2022-10-27
Jag tyckte att det gick jätte bra att lära mig köra med Sammy och Jonas. Dom var super trevliga och gav mig all hjälp jag behövde på vägen till körkortet. Jag lyckades med uppkörningen på första försöket. Tack för alt!
Greta skrev den 2022-10-27
Tog körlektioner med Jonas som lärare och han hjälpte mig hela vägen till att klara min uppkörning i Sollentuna på första försöket genom ett anpassat individuellt upplägg fyllt av tips och strategier som resulterade i att jag tillslut kunde köra bra självständigt. Tack Edsbergs Trafikskola och Jonas!!!
Vendela Grönroos skrev den 2022-10-26
En fantastisk körskola där du får allt du behöver för att ta det där jäkla körkortet!! Jag klarade både teori och körprov på första försöket tack vare bra upplägg och massor med stöd! Alla som jobbar här är fantastiska. Tack för allt!!!
Jacob skrev den 2022-10-26
Tog en två veckors intensiv som gick jättebra. Väldigt nöjd med handledarna! Väldigt trevliga och pedagogiska. Rekommenderar starkt denna trafik skola. 10/10!!
Marcus H skrev den 2022-10-10
En riktigt bra körskola. De frågar och anpassar bra till hur man lär sig bäst. Jag hade Sammi som körlärare och han var grymt bra.
Klarade uppkörningen på första försöket. Very nice.
Jonatan Elfvinge skrev den 2022-10-10
Både Jonas och Sammi har varit väldigt hjälpsamma under min tid här på Edsbergs trafikskola. De peppade mig varje gång och gav alltid väldigt bra text!
Linnéa Balcker skrev den 2022-10-04
Körde med Sammi, världens bästa!! Han peppade mig så mycket hela tiden, han fick mig att känna mig lugn och avslappad. Rekommenderar startk! <3
Emma skrev den 2022-10-03
Superbra!

Klarade uppkörningen på första försöket tack vare denna trafikskola och ett speciellt stort TACK till sammi för all kunskap och lärdom.
Kajsa skrev den 2022-09-19
I fredags fick jag äntligen ett godkänt körprov! TACK så mycket för allt och framförallt peppen att tro på mig själv. Helen har varit en otrolig lärare! Så pedagogisk och lugn, och gett mig precis den vägledning jag behövde. Tack! 😊
Ludde W skrev den 2022-09-12
Superbra!
Klarade uppkörningen på första försöket & extra TACK till Jonas som var min lärare.