Emelie skrev den 2022-07-27
Nöjd är bara förnamnet!!
Både Jonas och Sammi har varit så trevliga, tålmodiga, pedagogiska och stöttande.

Och Sandra, vilket varmt bemötande i receptionen innan varje lektion!

Tusen, tusen och åter tusen tack för all hjälp och stöttning till ett utav det största klivet i livet!

Kram på er!!
Sara skrev den 2022-07-11
Super nöjd! Klarade uppkörningen på första försöket!
Har kört med Helen, Sammi och Jonas och alla är
super trevliga och stöttande! Alla tre är väldigt bra på att förklarar och varje lektion känns vart det! Super
tack till alla här!
Camilla Johansson skrev den 2022-07-06
Helt galet!! Jag har körkort! Jag vill tacka Jonas, Sammi och Super Sandra för all hjälp. Jag kan inte med ord beskriva min tacksamhet för er alla. Det finns ett skäl till att jag klarade körkortet och det är ni. (och lite jag =) )
Puss på er alla.
Hampus norrbom skrev den 2022-06-22
Jättebra körskola med väldigt trevliga lärare, man lär sig mycket och snabbt. Jag rekommenderar starkt.
Tilda O skrev den 2022-06-14
Suuuperbra körskola med jättebra och trevliga lärare!!! Extra tack till Jonas, Helene och såklart Sandra!!!!!
Josefine skrev den 2022-06-13
Jättebra körskola med jättebra och pedagogiska körlärare.
Vendela G skrev den 2022-06-10
TACK SÅ MYCKET!!! Kan inte fatta, timmarna innan en uppkörning i helt okänd stad. Kontaktade Edbergs trafikskola för att samma minut få en sista körlektion för att lära känna staden. OCH JAG FICK EN TID. När dem egentligen knappt kunde, bokade dem in mig ändå. Klarade uppkörningen tack vare dem!
Dennis skrev den 2022-06-02
Idag klarade jag förarprovet! Är jättetacksam för hjälp jag har fått av all personal , och speciellt Sammi. Tiden här har varit fantastisk och rekommenderar Edsberg trafikskola starkt!

Tack för allt!!
Elin J skrev den 2022-05-19
Stort tack till Sammi! Super nöjd att jag valde att ta körlektioner hos er. Alltid trevligt bemötande i receptionen och välplanerade lektioner med mycket fokus på vad jag själv ville jobba på. Bra tips och pepp hela tiden, mycket uppskattat! Kommer varmt rekommendera till andra! 🙂
Emma skrev den 2022-05-18
Idag klarade jag förarprovet !
är så innerligt tacksam till Edsbergskörskola, och speciellt Sammi.
Sammi har varigt en helt fantastisk lärare.
Jag är så glad och tacksam för den otroligt fina hjälpen jag fått, för att nå mitt mål. inga guldstjärnor i världen räcker.
Sist, Sammi kommer sakna våra samtal 😉