Samuel Gibson skrev den 2022-05-16
Jag övningskörde med Helén. Hon var tydlig och rak på sak så man var inte osäker på instruktionerna man blev tilldelad. Grymt kunnig på att förklara anledningar så att man får en djup förståelse.

Vill inte bara rekommendera Edsbergs Trafikskola utan också tacka så mycket!
Josephine A skrev den 2022-05-13
Jonas was great in prepping me for my test (which I passed). Highly recommend taking classes with Edsbergs Trafikskola.
nabill skrev den 2022-05-09
Paulina skrev den 2022-05-03
Tack så jättemycket! Toppenbra både Jonas och Sandra i receptionen! Bästa trafikskolan <3
Prajod Gatla skrev den 2022-05-03
Thanks for your assistance to clear driving test.
Sammi is very clear and strict about rules.

He has given excellent teaching to me.
Thanks for Everything.
Erik skrev den 2022-04-28
Fick godkänt på mig förar prov. Var väldigt osäker på mig själv men Helen var bestämd att jag skulle klara mig, "Inte försöka, du ska!". Försökte ta körkortet 5 år tillbaka utan en trafikskola och kan nu med 100% säkerhet rekommendera i alla fall Edsbergs Trafikskola!
Vilgot L skrev den 2022-04-20
Tog körkort idag och kan med gott samvete säga att Jonas nog är bästa läraren i Stockholm. Kan starkt rekommendera skolan till alla jag känner.
Sofia skrev den 2022-04-12
Fick mitt körkort i fredags , stort tack till sammi som gjorde att jag fick tillbaka självförtroendet efter att ha kuggat 3 uppkörningar. Stormtrivs redan ute på vägarna tack ännu en gång <3.
Elliott skrev den 2022-04-11
Tack för all super hjälp och den underbara feedbacken, vilket har resulterar i mitt nya körkort kommer sakna er men gud va skönt att inte behöva komma tillbaka <3.
Elina skrev den 2022-04-06
Tack Sammi och trafikskolan för välplanerade lektioner. Tog mitt körkort igår och stormtrivs!