Malte Noréus Henkel skrev den 2022-01-31
Bra trafikskola, kände mig välutbildad då det var dags för uppkörningen.
Fabian skrev den 2022-01-31
Det känns så otroligt skönt att vara klar nu! Både Helen, Jonas, Sandra och Sammy har varit otroligt stöttande, och det var sista knuffen idag! Nu kan jag sticka hem glad! Tack Edsbergs Trafikskola!
Ellen skrev den 2022-01-17
Jag vill varmt rekommendera Edsbergs trafikskola. De har supertrevlig personal som är duktiga och tydliga i utlärningen och som alltid får en att känna sig trygg och säker i alla situationer, även när man kanske tvivlar på sig själv. 🙂
Andreas Winegård skrev den 2022-01-11
Väldigt bra, noggranna och trevliga lärare! Fick all hjälp jag behövde för att utveckla mig mer varje lektion. Jonas visade mig det jag missade och gav mig uppgifter att göra för att lära mig på bästa sätt.
Tack så mycket!!
Hannes Hellmér skrev den 2022-01-10
Jättebra körlärare, noggranna och trevliga. Skulle verkligen rekommendera till alla som ska ta körkort. Stort tack!
Johanna Berndtson skrev den 2022-01-05
Tusen tack för hjälpen med att fixa mitt körkort! Helén och Jonas har varit toppen och stöttat hela vägen. Kommer helt klart rekommendera Edsbergs Trafikskola till vänner och bekanta som planerar ta körkort. Återigen, tack tack tack!
Per Grunditz skrev den 2021-12-29
Tack för en trevlig tid. Jag är nöjd och tacksam med den hjälp jag fick av körlärarna. Den var behövlig för min utveckling som förare och den var väl förberedande inför uppkörningen
Joar Eineborg skrev den 2021-12-20
Tack Edsbergs Trafikskola och Helen för den här tiden!
Emma Cuevas skrev den 2021-12-15
Ett stort tack till alla er på Edsbergs trafikskola som hjälpt mig att äntligen ta körkort!

Ett extra stort tack till Jonas som har pushat mig och till Sandra som har råddat i schemat och gjort det möjligt för mig att kombinera jobb och körning.
David Wikström skrev den 2021-12-06
Väldigt bra körlärare på Edsbergstrafikskola. Pedagogiska, trevliga och erfarna! Allt jag behövde för att klara min uppkörning! Vilket jag gjorde sedan.

Jag körde lugnt på vägarna under uppkörningen. Det var minus 15 grader vilket gjorde att jag körde 5-7 km/h långsammare än hastighetsgränsen. Körde kl 09.00 på morgonen vilket var en bra tid då det var lugnt på motorvägen och vid stadskörningen. Använde endast koppling vid parkering och backa runt hörn. Vid en lugn kärning hade jag god tid till att ha uppsikt! Tack för lektionerna!