Moa Sandgren skrev den 2021-11-30
Jag har kört med Helén som har varit helt fantastisk. Jag känner att efter att ha kört med henne, har jag verkligen fått lära mig så mycket. Även alla på trafikskolan har ett sån härlig familjärt bemötande, något som verkligen har uppskattats. Tack så väldigt mycket för allt, hade verkligen inte kunnat klara detta utan er!
Linnéa Liderfors skrev den 2021-11-29
Jonas är så himla mysig och snäll och jag har lärt mig så så mycket! Har även kört med Helen och Sammi och alla är riktigt goa! Tack så mycket för allt, hade inte klarat detta utan er!!
Pontus Erikson skrev den 2021-11-23
Jag tackar så oerhört mycket för denna period med Edsbergs Trafikskola. En period som präglades av välvilliga lärare och en bra strukturerad planering vilket gjorde hemträning lite enklare. Jag kommer garanterat rekommendera Edsbergs Trafikskola till framtida körkortstagare.
Erwin skrev den 2021-11-23
Ord tycks inte räcka till för att beskriva hur tacksam jag är för all lärdom samt stöd som Edsbergs Trafikskola som jag har fått för att kunna uppnå körkortet.
Alla som jobbar här, både handledare samt receptionist, är bland de trevligaste och omtänksammaste personerna som en trafikskola kan inneha.
En trafikskola som utan tvekan rekommenderas starkt för den som vill uppnå sitt körkort med det bästa stödet.
Oliver Magnusson skrev den 2021-11-15
Har kört med Edbergs trafikskola länge och har lärt mig mycket. Handledarna och receptionisten är alla trevliga och välkomnande. Efter många lektioner och mycket teori plugg tog jag till slut körkortet 🙂
Amanda skrev den 2021-11-10
Superbra trafikskola! Sandra super trevlig hjälper till med bokningar. Sammi jättebra lärare ger lagom svåra utmaningar, men så att man klarar av det!
Marcus skrev den 2021-11-08
Världens bästa trafikskola!!
Trafikläraren Jonas var inte bara en lärare han vart även en mentor. Man får jätte bra stöd och alla är super trevliga.
Wilma skrev den 2021-10-26
Med Edsbergs trafikskola får du ett extremt bra körkort!! Trafiklärarna är allihopa extremt bra och grymma på att lugna ner en!
Monica Berenji skrev den 2021-10-25
En fantastisk körskola med grymma lärare! Med Edsberg får du inte bara stöttning i din körförmåga, men även en massa pepp och råd för din mentala stryka!! Tack Edsberg, ni är bäst!
Natalie skrev den 2021-10-22
MEGAstort tack till Edsbergs trafikskola för all hjälp med körkortet!!!! Klarade både uppkörning och teori på första försök tack vare världens grymmaste Helen (och Jonas lite grann såklart)!!!! Nu kan jag både backa runt hörn och saxvända i sömnen. Rekommenderar till ALLA! 🙂