Linus L skrev den 2021-10-07
Väldigt nöjd med Jonas och Helen! Om ni känner er nere så kommer dagen bli bättre med de varse rövarhistorier och allmänt lugn och trevlig miljö och skönt snack.

Får ack glömma det jobb som Sandra gör bakom disken. De som hon inte vet vet ingen.
Ed Ortega skrev den 2021-10-06
hej
jag tog lektion i andra skolan 5 gånger och tog tentamen två gånger och misslyckades, enrool i edsberg trafikskola bara 2 gånger och godkänd, instruktör är mycket bra och får dig att slappna av och tydlig instruktion, tack så mycket, uppskattar verkligen.

Ed
Maja Aunaas skrev den 2021-09-27
Nöjd med helhetslösningen som de erbjuder där man får tillgång digitalt via appen att boka tider, se lediga tider samt avboka som passar ens behov. Teoriboken samt häften för att lära sig mer samt förbereda en för alla moment.

Man ser även vad man ska gå igenom till nästa tillfälle som ger en möjlighet att kombinera egen körning och teori för nästa tillfälle.

Big shout out till receptionisten Sandra som ringer en när det finns tider ute efter ens egna preferenser!

Stort tack till körkortet och läraren Sammi som tar det i ens egna takt men ändå vågar utmana en.
Ajit skrev den 2021-09-17
My experience with Edsbergs Traffickskolan was great. I got the best instructer ever. Helen has helped me learn well and i can just say she was amazing.
Oscar Salomonsson skrev den 2021-09-15
Nöjd genom hela utbildningen. All personal på skolan var mycket trevliga och kunde utföra utbildningen professionellt och konstruktivt, kändes verkligen som man fick en personlig utbildning som var anpassad efter ens egna behov osv.

Tack för körkortet!
Sebastian Alvestav skrev den 2021-09-13
Tack för körkortet!!! Alla på trafikskolan är väldigt professionella. Jonas är en väldigt bra lärare som alltid säger exakt vad man ska tänka på och Sandra är alltid trevlig när man kommer till körskolan.
Ricky Nyberg skrev den 2021-09-13
Skönt med körkort, mycket tack vare trafikskolan. Jonas Stridh ger en mycket att tänka på hela tiden så körningen blir mer dynamisk och utmanande vilket gjorde allt mer intressant och roligt.
De har bra standard på vad man ska ha för att klara sig och den stämde för att få godkänt på både teorin och körningen, mycket nöjd =)
Isak Ekbom skrev den 2021-09-08
Fantastisk trafikskola med bra och professionella lärare. Stort tack till Jonas Stridh som hjälpte mig att klara körkortet på första försöket :)) Jag rekommenderar varmt Edsberg Trafikskola till alla!
Stefan skrev den 2021-09-06
Fantastisk körskola. Ett oerhört gott stöd hela vägen till körkortet. Tack vare min lärares oerhörda tålamod, kunnighet och sätt att lära ut på så klarade jag till och med körkortet på första försöket. Ett stort plus är även att Sandra i expeditionen varit så himla trevlig och hjälpsam med allt man behövt. Bästa kundservice man kan få. 10 av 10. Rekommenderar Edsbergs körskola starkt!
Julia skrev den 2021-09-03
Jag upplevde att Edsbergs Trafikskola var ett gott stöd på vägen till att få körprovet. Deras lektioner ger mycket kunskap och de har även bra koll på vad man behöver jobba på. Jag kände mig redo inför uppkörningen med hjälp av dem.