Erik Andersson skrev den 2021-09-03
Tydlig och bestämd körlärare, bra och fräsh bil och ett bra och trevligt mottagande från trafikskolan!
Afruz Bakhshiyeva skrev den 2021-08-23
10 av 10.

Jonas är bästa läraren jag har någonsin(!) träffat, hands down! Klarade av körprovet på första försöket! Han ger inte bara ut alla hemligheter utan gör det på ett sätt som fastnar i huvudet. Varje lektion med honom gav värde och kommer sitta fast i minnet för alltid. Oändlig tacksam är jag för honom! <3

Sandra är bästa receptionisten, bokade maximala antalet lektioner för mig som jag trodde att jag behövde utan ens att ta betalt för det för att hon inte ville att de lediga lektionerna skulle försvinna sedan, hon sade att jag kunde sedan kunna avboka om det visade sig efter min första lektion att jag inte behövde lika många, which was the case sedan och hon fick det hela bli mycket smidigare. Mycket trevlig person på alla sätt, tacksam för henne <3
Klara S skrev den 2021-08-23
Allt gick lätt som en plätt tack vare körskolan med sina väldigt pedagogiska och vänliga lärare. Klarade uppkörningen på första försöket! TACK OCH BOCK!
Mathis Hansson skrev den 2021-08-18
Klarade körprovet på första försöket idag. Stort tack till Jonas och även Sammi som har varit grymma lärare. Rekommenderar verkligen de två och körskolan i allmänhet. Tack för allt!
Linnea Fennell skrev den 2021-08-11
Klarade uppkörningen på första försöket tack vare edsbergs trafikskola. Rekommenderar verkligen Sammi, super bra och pedagogisk lärare!

Tack för all hjälp!
Annika Larsell skrev den 2021-08-06
Jag har tagit körkort! Ett stort TACK till er alla här på trafikskolan! Ni har lärt mig att bli en säker, bra och lugn förare och har peppat mig genom hela vägen. Tack!
Matilda skrev den 2021-07-19
Tack allihopa för den här tiden och tipsen ni har gett mig. Klarade allt på första försöket tack vare er!
Josefin Jobs skrev den 2021-07-14
Världens bästa lärare! Rekommenderar honom till verkligen alla!!!! Tack för allt!!!!!
william lindell skrev den 2021-07-14
Edsbergs traffikskola är en bra skola då dom lär en allt och de är väldigt snälla. man känner sig säker och trygg när man kör med de och de visar verkligen att detv är okej att göra fel, eftersom man är här för att lära sig.
Alina skrev den 2021-07-08
Andra gången gillt tack vare bästa Jonas. Hade inte kunnat ha en bättre lärare, och som lärare själv vet jag. Nu slipper han mig och mitt hästprat! 😀