Ellen Hjort skrev den 2021-04-30
Rekommenderar starkt denna bilskola! Sandra i receptionen är så trevlig! Körde med Jonas och klarade uppkörningen på första försöket!
Man kan inte ha bättre körlärare än Jonas! ❣️
Paulina Engvall skrev den 2021-04-28
Otroligt pedagogisk och motiverande körskola, klarade min uppkörning efter att ha kört med Sammi. alltid lika trevligt att komma hit och få lära sig så mycket! Tack för all hjälp!
Magnus T skrev den 2021-04-19
Jag gjorde nyss uppkörningen och blev godkänd efter att ha kört med Jonas. Han är trevlig och verkar rutinerad med bra koll på mig samt andra i trafiken. Sandra i reception var alltid trevlig att möta innan körlektion.
Rekommenderar 🙂
Hugo skrev den 2021-03-29
Jag är väldigt nöjd med Edsbergs Trafikskola.
Rutinerade körlärare och ett bra bemötande i kundtjänst. Kan rekomendera starkt.
Karin N skrev den 2021-03-22
Tusen tack till Helen för all hjälp till körkortet. Det blev inte alltid som tänkt men det räckte hela vägen. Kram
Filippa Wallsten skrev den 2021-03-18
Skolan är väldigt bra, körningen med Jonas är extremt rolig och givande. Hade tagit mycket längre tid att få körkortet utan Edsbergs trafikskola.
Magnus L skrev den 2021-03-15
Stort tack Helen för all hjälp hela vägen till Körkort!
Lousie skrev den 2021-03-11
Väldigt bra körlärare. Klarade uppkörningen på första försöket. Utan dom hade jag inte lärt mig allt detta. Tusen tack!!!
Simon Andersson skrev den 2021-03-10
Jag tycker min tid på edsbergstrafikskola varit bra, tycker att Jonas har varit väldigt underhållande och lärorik att åka med. Sandra i receptionen har varit jättetrevlig och duktig på att vara på, att få saker gjort. Det enda jag skulle kunna säga är att en förbättring skulle kunna vara kommunikationen mellan körskola, elev och föräldrar. Har vid tillfällen upplevs otydlig.
Viktor skrev den 2021-03-09
Tog några lektioner och fick med mig mycket kunskap! Klarade körprovet utan anmärkningar. Rekommenderar starkt denna körskolan!