Alexandra L skrev den 2021-03-08
Tog några körlektioner här inför uppkörningen i Sollentuna vilket jag är riktigt glad över att jag gjorde. Dom har stenkoll på hur uppkörningarna går till så det kändes verkligen tryggt inför min uppkörning. Körde med både Jonas och Sammi och båda är riktigt duktiga lärare som gör körningen både rolig och lärorik. Rekommenderar verkligen Edsbergs trafikskola till er som ska köra upp i Sollentuna!
Nelly Eriksson skrev den 2021-02-18
Super trevlig och hjälpsam receptionist. Är supernöjd med min körlärare Jonas! Rekommenderar verkligen Edsbergs trafikskola, en skola ALLA borde välja!
Ida Moström skrev den 2021-02-17
Världens bästa trafikskola! Ända sedan första kontakt har det varit toppenservice, Sandra i receptionen är så hjälpsam och trevlig. Jag körde både med Jonas och Sammi och de båda är så otroligt engagerade, lugna och pedagogiska, kommer minnas de tips och trix som jag fick resten av livet. Har dessutom haft väldigt roligt samtidigt som jag har lärt mig otroligt mycket på körlektionerna, och den upplevelsen gjorde att jag kände mig lugn och självsäker under uppkörningen. Tusen tack, ni är bäst!
Anette Al-ghorabi skrev den 2021-02-12
Super trevliga personal! Lärarna är väldigt pedagogiska, hjälpsamma, tålmodiga och väldigt engagerade i sina elever. Supernöjd med upplevelsen och stort tack till er för all hjälp! Stort tack till min körlärare Jonas!
Julia Westermark skrev den 2021-02-11
Väldigt bra, professionell trafikskola. Noggranna och trevliga! Tack för hjälpen med körkortet!
Bhushan Nikumbh skrev den 2021-02-10
Jätte bra trafikskola! väl planerad och metodisk teknik ni använder.
Tusen tack!
Julia Kågström skrev den 2021-02-10
En väldigt bra körskola! Lärt mig väldigt mycket på kort tid, bra körlärare (Jonas). Tack så mycket för all hjälp! Även om jag inte tog super många körlektioner så har jag på dem jag tagit lärt mig oerhört mycket nytt och viktiga knep till minn uppkörning!
Tack!!!!
Mia skrev den 2021-02-09
En sjukt bra körskola! Jag övningskörde mycket privat men tog sista månaderna några lektioner för att komplettera upp och kolla vad jag hade missat. Jag tog sammanlagt 8 körlektioner och de var mycket lärorika och givande. Klarade min teori och uppkörning på första försöket! Stöttande och roliga lärare! Evigt tacksam!
Maja Lupin skrev den 2021-02-08
Tack, för all hjälp från upplägg och planering till körning. Så nöjd med allt!
Emy skrev den 2021-02-04
Stort tack för all hjälp och bra feedback! Är jättenöjd med min utbildning.