Linnéa Johansson skrev den 2020-11-02
Jag klarade det!! Jag trodde aldrig att det skulle gå men efter att ha kört med inte bara Sammi, utan både Helene, Jonas och Nabil gjorde jag det. Jag skulle aldrig klarat det utan all er hjälp och jag är så sjukt tacksam för allt ni gjort. Jag rekomenderar Edsbergs trafik skola till alla eftersom det inte finns någon lika bra som dem!:)
Ed Estrella skrev den 2020-10-02
After final passing the driving test, I must say that Edsberg Trafikskola helped me alot to achieve my goal. Sammi is very patient and I can say that he is perfect fit for me. His approach is cool and you will learn alot of driving techniques from him. Overall I can say that whole experience is great. 🙂
Pone skrev den 2020-09-25
All personal är mycket trevliga och fixar allt toppen!
Mycket pedagogiska och givande lektioner. Rekommenderar körskolan starkt!!
viking skrev den 2020-09-22
Jag hade Jonas han var väldigt bra och pedagogisk och han gav mig tops och trix vilket underlättade både teori och uppkörning
Eva Karlsson skrev den 2020-09-18
Trodde aldrig att jag skulle fixa körkortet, men tack vare enormt tålamod och fantastisk pedagogik (tack Jonas och ni andra på trafikskolan!) så löste det sig. Rekommenderar starkt! Tack 🙂
Martin Saarsoo skrev den 2020-09-18
Jag vill börja med att tacka Jonas och alla annan personal som stöttat mig i denna resa. En resa som inte varit enkel men jag har alltid känt mig trygg i era händer. Tack för Hjälpen.
Stenaphine Björklund skrev den 2020-09-11
Otrolig nöjd och tacksam för all hjälp jag har fått från trafikskolan. Finns ingen med mer engagemang än Jonas. tack för ditt tålamod och uppmuntringar. Är oerhört lycklig. Tack för allt.
yosief skrev den 2020-09-09
stort tacka alla lärarna.jag är supernöjd Edsbergs trafik skola ock roligt.
Tindra Enderberg skrev den 2020-09-07
Riktigt nöjd med Sammi och edsbergs trafikskola! Alla på trafikskolan är hjälpsamma och kunniga. Jag rekommenderar verkligen denna trafikskola till alla! Stort tack till Sammi, riktigt bra och rolig trafiklärare 🙂
Sofia skrev den 2020-09-04
Supernöjd med Edsbergs trafikskola! Pedagogiska och lugna lärare som verkligen vill hjälpa en. Rekommenderar till alla!