Elsa skrev den 2020-09-03
Jättenöjd med Edsbergs trafikskola! Jonas har varit en superbra lärare och är anledningen till att jag klarade proven på första försöket. Kommer att rekommendera skolan och Jonas till alla! Tack för allt, kram kram!
Wera skrev den 2020-09-02
Jag är väldigt nöjd med Edsbergs trafikskola! Super bra och pedagogiska lärare som verkligen vill hjälpa dig att klara körprovet. De är trevliga och ger bra feedback så att du kan jobba på hemma om du vill det. Rekommenderar verkligen! Tack för allt!
Elisabeth Öberg skrev den 2020-09-01
Väldigt lugna och trygga lärare. Kända att jag inte bara lärde mig för att klara proven, utan för att bli en ansvarsfull chaufför. Positiv attityd från lärarna och förtroendet de hade för mig ledde till att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket!
Bianca Scuderi skrev den 2020-08-31
Jag har kört med Jonas! Jag har lärt mig så himla mycket av Jonas. Han vet exakt hur man ska bli lugn och säker när man kör. Jag har fått världens bästa körlärare som har lärt mig allt jag kan för att få kortet! Jonas, du är superrolig, snäll och så duktig på det du gör!
Tack för allt!!
Kramar, Bianca
Lisa Carlen skrev den 2020-08-27
Jag har kört med alla lärare och jag har lärt mig mycket av alla. De är trevliga lärare som ger bra feedback som man kan använda sig av när man tränar med sin handledare hemma.
Claire skrev den 2020-08-26
Hej!
Jag hade min första uppkörning imorse och klarade den tack vare Jonas! Superbra och rolig lärare - men jävligt störig ibland (som det ska vara). Tack för allt Jonas!
Alexander Aktén skrev den 2020-08-14
Jonas riktig kung, så sjukt pedagogisk och man klickar direkt sekunden man sätter sig i bilen. Rekommenderar starkt!
Lucas koch skrev den 2020-08-11
Jätte bra körskola med bra erfarna lärare som vet vad de gör, Stort tack till Jonas
Alice sjöberg skrev den 2020-07-15
jättebra körskola med erfarna lärare som vet vad de gör. stort tack till helene, sammi jonas och sandra:)
Simon Stenebo skrev den 2020-07-09
jag hade Jonas, han var skitbra. På uppkörningen fick jag ökända "kugg-Pia". Hon var dock supersnäll och förtjänar inte sitt dåliga rykte. Annars mycket nöjd med trafikskolan, bilarna, lärarna, allting.