Rebecka Forssberg skrev den 2020-06-30
Rekommenderar starkt. Hade Jonas som lärare och ingen annan klarar av dåligt temperament (mig då) i bilen lika bra som honom. Rolig, lugn, och pedagogiskt. TACK FÖR KÖRKORTET!!!!!

Kram Rebecka
Anna Grunditz skrev den 2020-06-29
Jag är supernöjd! Jag hade mestadels Nikolas som lärare och han var väldigt bra men rekommenderar även att köra med olika lärare då alla kommenterar olika saker.
Thea Warner skrev den 2020-06-26
Jag är jättenöjd med Edsbergs Trafikskola! Trafiklärarna är väldigt pedagogiska och bemötandet är alltid trevlig. En trafikskola som jag varmt rekommenderar!
Saron Ghebrihiwet skrev den 2020-06-22
Så nöjd med mitt val av körskola! Alltid trevligt bemötande från alla. Min lärare Nikolas har varit väldigt pedagogisk och stöttande, rekommenderar starkt!
Lisa Könberg skrev den 2020-06-18
Superbra körskola och lärare! Jag hade Jonas som lärare och han var jätte positiv och stöttande. Jag rekommenderar denna körskola starkt!
Joel Trast skrev den 2020-06-16
Jätte trevlig trafikskola med bra lärare som ger bra feedback och hjälper dig hela vägen till körkortet. Jag rekommenderar körskolan starkt!
Agnes Gungner skrev den 2020-06-16
Jättenöjd med mitt val av körskola! Fick hjälp med allt jag behövde lära mig och fick alltid svar på mina frågor. Jag hade Heléne som lärare, vilket jag rekommenderar, hon passade mig jättebra. Lätt att boka/avboka lektioner via deras app. Jag klarade alla prov på första försöket tack vare Edsbergs Trafikskola och Heléne.
Linus Holländer skrev den 2020-06-16
Jag köpte några lektioner här och jag tyckte det blev väldigt bra i slutändan, Sandra i receptionen hjälper jättemycket med att hitta tider till uppkörning och teori. Jag hade Jonas som lärare och i början tyckte jag att han var mycket på och pillig men nu i efterhand så inser jag att det hjälpte supermycket. Jag klarade teorin och uppkörningen på första, jag rekommenderar starkt Edsbergs Trafikskola och Jonas!
Moa Malmström skrev den 2020-06-15
Supernöjd över att jag valde Edsbergs Trafikskola, jätte trevlig personal och bra lärare. Stort tack för all hjälp! Rekommenderar starkt!
Evelina skrev den 2020-06-12
Tack för hjälpen med körkortet. Efter en intensivkurs gick det på första försöket. Stort TACK Sammi. Ni är bäst !!!