Tove Brunell skrev den 2020-02-20
Jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna ta mitt körkort så här tidigt för 3 månader sedan. Körningen gick inge bra, och jag var väldigt osäker på min egna körning. Men tack vare er lyckades jag nu ta detta körkort och det är jag otroligt tacksam över. Tack Helen och alla andra för att ni hjälpte mig lyckas med mitt mål!!!
Sebastian Thore skrev den 2020-02-11
Jag hade det väldigt svårt med körningen i början. Men med en engagerad lärare och effektiva lektioner så löste det sig till slut! Min tid med Edsbergs Trafikskola har varit fantastisk!
Dennis von Bargen skrev den 2020-02-07
Efter flera år med övningskörningar och andra trafikskolor jag tipsad om en trafikskola av en god vän. Han sa att han skulle ha kört Edsberg från första början och jag kan inget annat än att hålla med! Tog en intensivkurs med en fantastisk och pedagogisk lärare som hjälpte mig till körkortet! Jag är evigt tacksam och jag rekommenderar den här skolan sjukt mycket! Proffsiga och roliga att köra med! Tack så hemskt mycket, Edsberg!
Axel Le Merle skrev den 2020-02-07
Hade fyra olika lärare. Alla jättepedagogiska med bra info och bättre bemötande. Jättenöjd. Tog körkort på först försöket.
Hampus Göransson skrev den 2020-01-29
Jättebra personal! Stöttande och extremt bra på att förklara svåra moment som t.ex backa runt hörn och fickparkering. Tack så mycket Sammi,Nikolas,Nabil och Sandra,
Sandra skrev den 2020-01-28
Pedagogisk och trevlig personal! Stöttar och hjälper en från start till slut, stark rekommendation!
my arvastsson skrev den 2020-01-28
Mina upplevelser på edsbergs trafikskola har varit helt otroliga. Jag har inget att klaga på alls. Jag körde med Sami och Jonas, båda två har varit dom bästa trafikskolelärarna jag haft. Jag rekommendera verkligen att köra med dom. Tack vare er klarade jag teorin och uppkörningen på första försöket.
Ella skrev den 2020-01-20
Suveränt bra trafikskola! Både körlärare och övrig personal är så hjälpsamma, och ser till att man lyckas - både peppar och pushar! Kan verkligen rekommendera till alla som vill ta körkort så smidigt som möjligt.
Ida skrev den 2020-01-09
Edsbergs trafikskola är en extremt bra trafikskola med många trevliga handledare. Både jag och min syster har tagit körkort här och båda klarade det utan problem tack vare Edsbergs trafikskola.
Sofia Kornesjö skrev den 2020-01-02
Innan Edsbergs trafikskola kändes mitt körkort väldigt långt borta, men efter ett par lektioner hade jag redan en helt annan attityd. Det har varit både skratt och tårar men nu är kortet taget! Ett stort tack till trafikskolan och speciellt Jonas som alltid gett mig glädje till körningen och tro på mig själv!