Sofia Kornesjö skrev den 2020-01-02
Innan Edsbergs trafikskola kändes mitt körkort väldigt långt borta, men efter ett par lektioner hade jag redan en helt annan attityd. Det har varit både skratt och tårar men nu är kortet taget! Ett stort tack till trafikskolan och speciellt Jonas som alltid gett mig glädje till körningen och tro på mig själv!
Oscar Hammarlund skrev den 2019-12-28
Jag har tagit lektioner hos andra trafikskolor men Edsbergs trafikskola är något annat! Både min syster och jag har nu tagit körkort här, och snart är det dags för bror min också.

Hos Edsbergs Trafikskola får du en känsla av trygghet, lärare som vill ditt bästa, som pushar dig, och ser till att du får ditt körkort så snart som möjligt.

Extra eloge till lärare Jonas Stridh som var med mig från start till mållinje! Rekommenderar även lärare Sammi Stridh, absolut härlig att ha o göra med.
Lucas Biverstrand skrev den 2019-12-16
Mycket bra körskola, mycket snälla men med bra kritik samt väldigt pedagogisk inlärning i processen. Rekommenderar starkt denna skola för alla som e drivna till att ta ett snabbt körkort. Tips på lärare så skulle jag hänvisa till Nicholas, mycket trevlig kille med bra tips och tricks för att klara din körning så bra som möjligt.
Gustav Alvestav skrev den 2019-12-16
Helt fantastiska lärare och trevlig personal, väldigt professionellt och pedagogiska lektioner. Tack så mycket!
Maja skrev den 2019-12-11
Extremt bra körskola. Mycket pedagogiska och snälla, rekommenderar stark för den som ska vill ta automat.
Henrik skrev den 2019-12-10
Efter nästan enbart lektioner via Edsberg och knappt någon körning privat gick både teori och uppkörning bra. De ställer en del krav både praktiskt och teoretiskt vilket man verkligen fick utdelning för. Jag var ganska nervös både under provet och körningen men kände mig nästan löjlig efteråt då det inte finns någon anledning till det.
Philip skrev den 2019-12-03
Hallå där! 🙂
Hade bokat en uppkörning i sollentuna i förväg.
Har kört privat tidigare, men valde att boka in 3 dubbelektioner med edsbergs trafikskola samma vecka som jag skulle köra upp. För att mest stämma av om det var något som jag kunde bättra på. Och visst fanns det grejer.
Jonas som jag hade som lärare hos er såg direkt vad jag behövde träna på och "putsade" till min körning helt och hållet.
Jag klarade uppkörningen
Jag känner att ni som trafikskola verkligen ville till 100% att jag skulle klara det, ni är otroligt duktiga på att förklara och visa utföranden.
Ända tråkiga är att vi inte kommer ses under samma omständigheter. Men hoppas på att kunna skjutsa ut mina vänner till er när det blir deras tur ??? måste lägga till att det kändes som att jag hade känt jonas sen länge bara efter 5 minuter kände jag mig lugn och bekväm
Återigen STORT TACK! ?‍♂️?
Leo Diaz Sanchez skrev den 2019-11-20
Jag har körde med Edsbergs Trafikskola i lite mer än ett halvår och jag är mer än nöjd. Alla anställda på trafikskolan är trevliga och gör sitt bästa för att hjälpa dig lyckas med körningen. Jag tog 10 dubbellektioner och det räckte väl. Rekommenderar skolan starkt och önskar framtida elever lycka till.
Tanja skrev den 2019-11-19
Körde 3 lektioner med tre olika topp lärare. Det gick jätte bra och jag fick en massa bra tips inför provet. Tackar jätte mycket.
Ludde skrev den 2019-11-18
Körde intensivkursen på två veckor med Jonas och kunde inte rekommendera det mer. Jonas var en magisk pedagog och lärare, som verkligen gör sitt yttersta i alla lägen för att jag som elev ska lära mig så mycket som möjligt och hitta självförtroende och rytm i min bilkörning. Kunde inte bett om en bättre lärare och skola och det finns absolut ingen chans att jag hade klarat av att ta körkortet utan hans hjälp. Tusen tack Jonas och alla ni andra grymma på Edsbergs Trafikskola för allt stöd under de här tuffa men roliga veckorna!