Paulson Angelo Vijay skrev den 2019-11-07
I had an opportunity for just two lessons with edsbergs trafikskola before my actual driving test. It was of great value to fine tune my driving skills. To be honest, I got very confident of driving in roundabouts after the session with Helen M. Her sound knowledge on echo driving and her inputs on this topic where very valuable for me to demonstrate it during my drive test.

And final Jonas, he made me believe that I was under estimating my driving capabilities and i can drive better. It worked out very well for me.

Overall, it was a confidence booster that i needed before my actual driving test. The systematic teaching helped me to crack the test in first attempt. I recommend this school very strongly.
Klara skrev den 2019-11-04
Ett stort tack till Helen som har hjälpt mig på vägen till körkortet! En lugn lärare som går igenom steg för steg och uppmuntrar till en bättre körning. Jag rekommenderar henne starkt.
Sandra, receptionisten, har vart otroligt hjälpsam då hon, när det börjat närma sig uppkörning, ringt mig vid lediga tider och försökt boka in mig på så många pass som möjligt.
I det stora hela har upplägget fungerat bra så jag skulle rekommendera denna trafikskola till en vän.
Ella Ringbom skrev den 2019-10-31
Jag har haft en jättebra upplevelse med Edbergs trafikskola. Jonas (lärare manuell) har hjälp mig med körningen och det har gått jättebra. Jag/vi har fått kämpa men gjort det på ett sätt som passar mig och utvecklats under tiden. Jag har också fått hjälp av andra i personalen som hjälp att stötta mig och Sandra som gjort så jag har koll på allting. Tack för all hjälp 🙂
Tyra skrev den 2019-10-29
Ett stort varmt tack till Nikolas som varit den bästa läraren som gjorde att så att jag klarade min uppkörning på första försöket!

Tack till Sandra som varit hjälpsam i receptionen och som planerade min utbildning på ett mycket bra sätt!
Jessica Petersson skrev den 2019-10-25
STORT tack Jonas för den bästa utbildningen jag kunnat få, oerhört pedagogisk, omtänksam, grymt bemötande, många goa samtal och pratstunder.
Hade inte fixat det här utan dig!

Och tack Sandra för allt du roddat ihop i receptionen med lektioner, förarprov m.m.

Tack för allt!
Julia skrev den 2019-10-23
Måste tacka alla körskolelärare för all hjälp jag fått! alla är så trevliga och gör allt för att vi elever ska klara uppkörningen så fort som möjligt!
Omid skrev den 2019-10-21
mån 21 okt. 2019 kl. 10:11
Hej! Jag vill varmt tacka Helen för hennes underbara tålamod, kunskap, coolhet, och lunghet. Jag fick mitt körkort även om jag tog bara fyra lektioner med Helen. Hon är bäst. Tack så mycket Helen. Omid
Alla som vill ta körkortet vill jag rekommendera att ta lektioner med denna skola speciellt med Helen. Lycka till alla som vill ta körkort och tack Edsberg trafikskola.
Kiran skrev den 2019-10-21
Tack för all hjälp jag har fått! Jag rekommenderar Edsbergs trafikskola.Man lär sig effektivt och snabbt!
Alice skrev den 2019-10-15
Ett stort tack till Jonas som körlärare och till Sandra i receptionen! Pedagogiska lektioner och man får alltid ett härligt bemötande. Tack för allt!
Sebastian Klasmark skrev den 2019-10-11
Underbar skola, hade Jonas som lärare och han var perfekt för mig. Hade aldrig fixat uppkörningen utan eran hjälp.