Wera skrev den 2019-09-13
Nu har jag tagit körkort, blandannat tackvare Helen, min härliga körskollärare och också lite på grund av kritiken Nabil gav mig under utbildningskontrollen. Det känns super, trots en stressig period nu mot slutet.
Hanna Connysson skrev den 2019-09-12
Supernöjd med både trafikskola och pedagogiska lärare! Även nöjd med den regelbundna kontakten som funnits med Sandra! Tack!!
Luis Guinez Reveco skrev den 2019-09-06
Bästa körskolan, BÄSTA läraren Jonas!!!!!!
Emma mLarsson skrev den 2019-09-03
Jätte bra körskola! Bra lärare och bra hemsida mede bokning och teori! jätte nöjd med utbildningen!
Hugo Koch skrev den 2019-08-29
SUPERBRA KÖRSKOLA!! Med trevlig personal. Jonas = superlärare
Marcus Michelin skrev den 2019-08-13
Ett ställe där intresset till fullo ligger i att få eleven att klara körprovet. Tryggt, smidigt med en superb hemsida med onlinebokning samt en väldigt trevlig Jonas.
Mimmi Rantanen skrev den 2019-08-06
Körkort idag tisdag!! Tjohoo!! Tack Edsbergs Trafikskola för all hjälp, tjat och oändligt med tålamod! Guldvärt! Jag är så tacksam, tack Jonas!!!
Disa Ferm skrev den 2019-08-01
Jag vill starkt rekommendera Edsbergs trafikskola och speciellt min duktiga handledare Jonas. Han har fått mig att gå från en slarvig körare med dålig uppsikt och svårigheter med att hålla hastighetsgränserna till en bra förare som klarade körkortet på första försöket. Vill också tacka Sandra som jobbar i receptionen för det fina bemötandet. Utan er hade den här resan varit såå mycket jobbigare. Tack för allt
oliver westberg skrev den 2019-07-30
vill verkligen rekommendera denna trafikskola hjälper dig är lugna och sansade och verkligen bryr sig vill bara tack för all hjälp!
javier cuervo gonzalez skrev den 2019-07-22
mycket rekommenderad trafikskola. De släpper inte iväg dig så länge du inte känns klar. Många fina minne tar jag med mig härifrån. Välj denna igen annan!