Alessandro Merino skrev den 2019-05-17
Fantastisk trafikskola! 1000/10 poäng!!
Edvin skrev den 2019-05-15
En trafikskola jag har varit mycket nöjd med. Alltid enkelt att boka om lektioner och alltid trevligt bemötande av bland annat Sandra i receptionen. Stort tack till Jonas som var en mycket bra lärare som alltid sa vad som kunde förbättras och var tydlig.
Överlag är jag alltså mycket nöjd med min upplevelse på Edsbergs Trafikskola!
Ivar skrev den 2019-05-14
Väldigt hjälpsamma och flexibla med bokning, avbokning eller flyttande av körlektionstider. Lektionerna förbredde mig för uppkörningen och lärarna gjorde saker som man själv ville träna på.
Jesper Gjers skrev den 2019-05-09
Hej, jag har haft en underbar tid här på Edsbergs Trafikskola. Jag har haft en underbar lärare vid namn Jonas och han har verkligen velat mitt bästa. Sen så har vi den underbara personen Sandra som har hjälpt mig med allt och hade jag inte haft Sandra så hade inte detta gått igenom.

Tack för mig, Jesper Gjers
Frida skrev den 2019-05-03
Tack för all hjälp, framförallt till Jonas. Tack också för Sandra i receptionen.
Junie skrev den 2019-04-26
Jonas är världens bästa trafiklärare!
Philip W. skrev den 2019-04-26
Tack alla ni på Edsbergs Trafikskola för er underbara service. Man känner verkligen att ni bryr er väldigt mycket om era elever och gör ert yttersta för att man ska lyckas.

Kan verkligen starkt rekommendera er. Värt varenda krona.

Bra atmosfär inne på skolan, bra och avslappnad personal. Topp!
Nathalie skrev den 2019-04-18
Ett stort tack till Edsbergs trafikskola, speciellt Jonas som är världens bästa kör lärare, hade aldrig klarat detta utan er, tack för all tålamod och proffsighet. Stort tack till Sandra som kämpade med att få till tiderna åt mig.

tack så jätte mycket ni alla är så underbara!
Lotta skrev den 2019-04-15
Ett stort tack till Edsbergs Trafikskola och framförallt Nikolas! Med hjälp av er lyckades jag ta körkortet på första försöket. Utomordentlig utlärning och jättebra tips om vad man ska tänka på. Jag är fantastiskt nöjd och skulle varmt rekommendera denna körskola!
Eva. skrev den 2019-04-12
Tack så mycket för allting till Jonas, Sandra och Nabil för tiden ni lagt ner på mig och för att ni stöttat mig. Jag hade inte klarat detta utan er. Rekommenderar starkt Edsbergs Trafikskola, grymt bra lärare och en grymt bra läroplan.

Tack så mycket ännu en gång! Ni alla är underbara