Dimitra skrev den 2020-06-11
Efter 7 hela försök så tog jag äntligen körkortet! Trafikskolan är att rekommendera starkt och trafiklärarna är grymma på vad dom gör!
Speciellt stort tack till Helen som har hjälpt mig genom detta med hennes tålamod och hjälpsamhet och så klart tack till alla i trafikskolan, ni är grymma !!
Julia Carlde skrev den 2020-06-08
Otroligt bra trafikskola!!! Stort tack och extra tack till Helen för hjälpen att ta körkort! Gick extremt smidigt och de är väldigt hjälpsamma och vill elevens bästa! Rekommenderar starkt:)
Anton Stenkvist skrev den 2020-06-08
Klarade uppkörningen på första försöket!!!
Tack så himla mycket Sammi för grym undervisning och för att du alltid är glad och lär ut på ett lugnt och bra sätt! Och tack Underbara Sandra för att du alltid löst mina problem vid byte av lektioner! <3
Hanna Arendt skrev den 2020-06-05
Jag satte uppkörningen på första försöket och det hade aldrig gått utan er! Tack till er och extra tack till Helen!! Så glad över att jag valde Edsberg!
Felicia skrev den 2020-06-05
Riktigt grym körskola!! Körde med nästan alla lärare och kände att jag fick ut super mycket av varje lektion med varje lärare. Har fått ett otroligt stöd av alla lärare samt Sandra och är mer än nöjd med mitt val av körskola. Extra stort tack till Jonas som jag kört allra mest med, skulle inte klarat det utan dig 😀
Therese Taflin Jäghult skrev den 2020-06-04
Otroligt grym trafikskola! Jag hade definitivt inte klarat det utan er. Skulle ljuga om jag sa att jag inte kommer sakna att åka runt med Jonas och Sammi. Och Tack Sandra för hjälp med bokningar!
Stort TACK för all hjälp!
Berenike Dunér skrev den 2020-05-25
Bästa trafikskolan! Tror inte jag skulle ha klarat det utan er. Tack till Jonas som varit en tålmodig och uppmuntrande lärare 🙂 och tack till Sandra för all administrativ hjälp!
Katarina Merta skrev den 2020-05-20
Riktigt grym Trafikskola, rekommenderar STARKT! Väldigt pedagogiska, lugna, alltid trevliga.
Tack så hemskt mycket för all kunskap jag fått, tack allihopa på Edsbergs Trafikskola.
Extremt STORT TACK till Sammi som orkat stått ut med mej i bilen, grym lärare! 😀
Camilla skrev den 2020-04-09
Superbra trafikskola och helt otroliga lärare! Stort tack till Helen, Jonas och Sandra som hjälpte till med alla bokningar! 🙂
David Larssom skrev den 2020-03-16
Jag känner att jag har lärt mig allt jag behöver veta om hur man ska tycka och tänka ute i trafiken och är väldigt glad för att få tillbringa min körkortsutbildning med Helen framförallt och alla andra medverkande.