Lucas skrev den 2021-07-02
Jag har övningskört här på edsbergs trafikskola och det har bara varit perfekt. Nu har jag körkort tack vare dom och jag skulle verkligen rekommendera edsbergs trafikskola, tack till Helen och hela trafikskolan.
Theodor skrev den 2021-06-30
Sammi har varit en grymt bra och pedagogisk lärare. Har du möjlighet att få övningsköra med Sammi, så kan jag varmt rekommendera det. körskolan kör i bra områden för att öva inför uppkörningen och man känner sig väl förberedd vid en uppkörning!
Josephine skrev den 2021-06-14
Jag tog en körlektion idag strax innan min uppkörning och klarade uppkörningen! Lektionen hjälpte mig verkligen med nerverna och att värma upp inför körprovet. Rekommenderar starkt Edsbergstrafikskola! Personalen var oerhört hjälpsamma och trevliga! Det hjälpte jätte mycket att gå igenom dom luriga sakerna som kan komma på provet och bli bekväm med området! Jag fick inga luriga situationer som tur är men det hjälpte mig i alla fall med att bli en bättre förare!
Maria skrev den 2021-06-03
Rekommenderar verkligen denna trafikskola! Jättetrevlig och pedagogisk personal som alltid fanns där när man hade frågor. Jag körde med Helen och klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket! Stort tack!!
Ella skrev den 2021-05-24
Landets bästa trafikskola! Vill du ta körkort utan strul ska du köra med edsberg. Skitbra pedagogiska lärare, körde med Jonas han är kung. Sandra i receptionen är jättetrevlig. Allmänt skön stämning, 10/10 (:
Märta skrev den 2021-05-24
Mycket trevlig personal och fint bemötande. Sandra är alltid redo att svara på frågor. Själv körde jag med Jonas, som är en otroligt pedagogisk och duktig lärare - jag klarade uppkörningen på första försöket! Tack så mycket för allt, jag rekommenderar varmt denna körskola!
Erick Gallegos Enriquez skrev den 2021-05-18
Realmente fue una experiencia interesante, el camino hacia el final fue duro pero doy gracias a las personas que me ensenaron y ayudaron para lograrlo, I am really grateful. Thank you so much.
Michelle skrev den 2021-05-10
Jätte trevlig personal. Man får trevligt bemötande när man kommer hit. Om man har frågor kan man altid fråga sandra i receptionen hon hjälper altid till. Själv har jag kört med Sammy under min körutbildning här på edsbergtrafik. Han är jätte trevlig och förklar hur man ska köra på ett väldigt bra sätt så man förstår hur man ska tänka och gå tillväga ute i trafiken. Rekomenderar Sammi starkt.
Sabina skrev den 2021-05-10
Super trevliga lärare och receptionist! Klarade både kunskapsprov och uppkörning på första försöktet! Jätte pedagogiska och lugna som lärare, jag är super nöjd!
Ellen Hjort skrev den 2021-04-30
Rekommenderar starkt denna bilskola! Sandra i receptionen är så trevlig! Körde med Jonas och klarade uppkörningen på första försöket!
Man kan inte ha bättre körlärare än Jonas! ❣️