Jonathan skrev den 2022-09-09
Väldig vänlig och bra personal, klarade uppkörningen efter första försöket tack vara bra vägledning. Tror tack till Helen och Jonas.
Ramon skrev den 2022-09-09
Had a really nice class in English, which was one day before my exam. We worked in my weaker points and I succeed in my exam. Huge thanks for everybody
Carl skrev den 2022-08-24
Helt suverän bilskola, Bästa jag gått på. Speciellt tack till Helen hon hjälpte mig när jag var som mest stressad och väldigt pedagogisk och lugn. Rekommenderar starkt denna bilskola
Binaya skrev den 2022-08-22
Thank you for teaching me how to be perfect on the road 🙂 It really feels good to be confident behind the wheel. Great teacher you are Sammi. thank you for your time and petience and all the valuable lessons. Thank you Jonas for all those little tips at the last moment and Sandra for the warm welcome at the reception. One thing I would be happy to mention, Edsberg trafikskola doesn't only help you to get the license, they help you to be a safe driver on the road. you guys are doing a great job. cheers!!
Otto Wolke Schmidt skrev den 2022-08-09
Trafikskolan är riktigt bra. Bra lärare som ger en instruktioner, lär en och låter även eleven få köra självständigt. Vägen till körkortet var smidig och tydlig angående planering samt själva körningen.

Kan bara rekommendera!
Francesca Goldman skrev den 2022-08-01
Tack för världens bästa tid med er alla!!! Jonas är helt jävla fantastisk.
Mattias skrev den 2022-07-30
Grymt bra trafikskola!

Jättetrevlig och pedagogisk personal, har lärt mig otroligt mycket och har samtidigt haft väldigt kul.

Stort tack för all hjälp!
Dante skrev den 2022-07-28
Riktigt bra ställe att lära sig köra bil på.

Körde med Jonas och lärde mig köra bil samtidigt som att jag hade roligt. Med underbar humor och en utlärningsmetod som går ut på att få eleven att förstå utifrån ens egna förutsättningar gjorde så att jag såg fram emot varje lektion.

Tack för all hjälp och lycka till i framtiden!
Emelie skrev den 2022-07-27
Nöjd är bara förnamnet!!
Både Jonas och Sammi har varit så trevliga, tålmodiga, pedagogiska och stöttande.

Och Sandra, vilket varmt bemötande i receptionen innan varje lektion!

Tusen, tusen och åter tusen tack för all hjälp och stöttning till ett utav det största klivet i livet!

Kram på er!!
Sara skrev den 2022-07-11
Super nöjd! Klarade uppkörningen på första försöket!
Har kört med Helen, Sammi och Jonas och alla är
super trevliga och stöttande! Alla tre är väldigt bra på att förklarar och varje lektion känns vart det! Super
tack till alla här!