Fia skrev den 2017-03-24
Idag tog jag äntligen mitt körkort 😀 Jag är så nöjd med allt och jag vill mest tacka min härliga körlärare Nikolas som är så pedagogisk, lugn och bra så man känner sig avslappnad 🙂 Och tack till Sandra som varit så hjälpsam att boka allt och peppa på en! Jag rekommenderar verkligen Edsbergs trafikskola!
Ellinor Forselius skrev den 2017-03-24
Allt har varit jätte bra här! Min körning har utvecklats mycket med hjälp av Jonas.
Astrid Karlsson skrev den 2017-03-23
Superbra omhändertagen och riktigt motiverande lärare! Superbra i allmänhet.
Vilma skrev den 2017-03-21
Tack så otroligt mycket till Edsbergs Trafikskola och Jonas som har hjälpt mig att äntligen få körkortet! Har lärt mig massor och kunde inte ha valt en bättre körskola!
Josefin skrev den 2017-03-13
Vill rikta ett väldigt stort tack till Fred och Edsbergs trafikskola, tog idag mitt efterlängtade körkort och mycket tack vare Fred som verkligen fick mig att känna mig redo inför uppkörningen! Varmt TACK för all hjälp Fred och trafikskolan!
Melvin skrev den 2017-03-10
Kan varmt rekommendera Edsbergs trafikskola! Bra service och framförallt riktiga duktiga lärare som snabbt ser vad som behövs för att utveckla eleven framåt. Körde mest med Jonas och det gick skitbra, bra lärare!
Anne González skrev den 2017-02-28
I tio år har jag tänkt fixa ett körkort. I år gällde det. Med Kjell fick jag lära mig att köra, inte bara att klara uppkörningen. Han är så mån att lära ut säkerhet och de små men mycket bra tipsen för de kluriga grejerna. Han är grym! Kommer sakna lektionerna! Och så klarade jag mig på första försöket...;-)
rasha shani skrev den 2017-02-27
Finns nog ingen bättre trafikskola och körlärare!! kommer från en tjej som inte klarat körkortet på tre år förens jag kom hit!!
Sebastian skrev den 2017-02-17
Direkt när jag fyllde 18 tog jag ett lån och köpte en intensivkurs som påbörjades i slutet av Januari och nu har jag körkortet! 3veckor tog det från att jag inte kunde köra bil alls tills dess att The One and Only Fred lärt mig allt han kan!
Bästa läraren och bästa Sandra i receptionen som alltid svarar på frågor & funderingar samt hjälper till med allt man behöver hjälp med inför uppkörning/teori bokning osv!
Bara goda ord för min del, tack för en snabb och bra utbildning!
Fanny Adolfsson skrev den 2017-02-17
Tjoho! Jag har tagit körkort! Och det är inte bara tack vare mig själv, utan också, om inte mest körskoleläraren JONAS!!! Att ta körkort har bokstavligen varit en resa med svett och tårar. Men fan vad värt det är! Tack Edsberg trafikskola för stödet, glädjen och det trevliga bemötandet!
Kommer sakna er men hoppas vi inte ses igen, här.
/ KRAM FANNY