Stefan Ninkovic skrev den 2017-06-01
Ville bara tack för hjälpen. Lyckades ta körkortet utan större problem tack vare lärarna här på skolan. Tack igen!
Tove Ranevall skrev den 2017-06-01
Klarade min uppkörning på första försöket med Nicholas!! Så himla nöjd med min körlärare och hade inte klarat det utan honom:)
Lucas Gjers skrev den 2017-06-01
Otroligt bra trafikskola med kunniga, engagerade och prisvärda körlektioner/körlärare som bryr sig om sina elever.
Jenny Andersson skrev den 2017-05-24
Tack Fred för ditt engagemang, ditt pedagogiska sätt och härliga humor som underlättat enormt de stunder jag känt för att ge upp. Tack också Sandra för ditt fina bemötande. Ni båda har gjort det möjligt för mig att ta körkort. Tack för allt. Ni är bäst!!!
Johannes Callderyd skrev den 2017-05-23
Tack för en utmärkt utbildning av Edsbergs Trafikskola. Speciellt tack till Jonas och Sandra.
William Hambraeus skrev den 2017-05-18
Nabil och Kjell gav aldrig upp på mig och stöttade mig hela vägen fram tills att jag tog körkortet!
Sofia skrev den 2017-05-18
Jag är jättenöjda med trafikskolan!! Fred var otroligt pedagogisk och motiverande!

Sandra hjälpte även till otroligt med bokningar och gjorde allt smidigt!

Rekmomenderar verkligen edsbergs trafikskola.
Maria Petrovic skrev den 2017-05-12
Körde med Nicolas och klarade uppkörningen på första försöket! En engagerad lärare som tror på sina elever!
Sofia skrev den 2017-05-09
Super nöjd med bilskolan och framför allt med Jonas som har varit en fantastisk lärare och super pedagogisk. Och ett stort tack till fina Sandra som bokat in och hjälp till på alla möjliga sätt. Rekommenderas starkt till alla er som vill ta körkortet.
Sofia skrev den 2017-05-05
Från att inte ens vetat hur man startar en bil till att 2½ månad senare stå med körkortet i handen =D
Tack framförallt till Jonas som har varit en fantastisk lärare och som har varit pedagogisk.
Och tack till Sandra som har bokat och fixat och hjälpt till på alla sätt hon har kunnat.
Även till Nabil, Kjell för hjälpen med alla frågor jag har haft gällande körning och teori.

Rekommenderar er till alla som ska ta körkort. En körskola som inte drivs för egen vinning utan som bryr sig om sina elever.

Tack för allt =)