Fanny skrev den 2017-07-31
Stort tack för all hjälp till körkortet, ni har varit helt underbara 😀 Extra tack till Jonas för att du hjälpte mig att klara det!
Ida Englund skrev den 2017-07-24
Jag kan varmt rekommendera Edsbergs Trafikskola i alla lägen. Helt underbar personal och detta är verkligen en trafikskola som inte drivs för egen vinning, alltid ärliga och vill alltid elevens bästa! Nu står jag här efter 2,5 veckas intensivkurs med mitt körkort! Tusen tack till Jonas för ditt tålamod och Sandra för din fantastiska service. Ni är underbara!!
Alice skrev den 2017-07-20
Edsbergs trafikskola är såå bra! Har haft en bra erfarenhet och alla är välkomnande och trevliga när man kommer! Verkligen att rekommendera! 🙂
Oscar Örtegren skrev den 2017-07-13
Klarade uppkörningen på första försöket tack vare Jonas på trafikskolan. Väldigt bra lärare!
Hanna Håkansson skrev den 2017-07-07
Hade intensivkurs på två veckor med Nikolas. REKOMMENDERAS! Klarade både teori och uppkörning på första försöket och kände mig alltid lugn med Nikolas under lektionerna! 🙂
Sara Sundqvist skrev den 2017-07-04
Absolut den bästa trafikskolan man kan tänka sig! Ligger nära trafikverket så man kör mycket runt i de områden som används vid uppkörning! Lärde mig verkligen hur mycket som helst på mina lektioner med Nabil och klarade igår min uppkörning på första försöket tack vare detta!
Elin Varverud skrev den 2017-07-03
Tack för hjälpen till körkortet! Alla på Edsbergs Trafikskola har varit väldigt hjälpsamma och proffsiga. Kan varmt rekommendera dom till andra som söker en bra trafikskola!
Malin Åslund skrev den 2017-06-30
Klarade det på första försöket! Hade Fred som lärare, väldigt bra lärare!! Tack:)))
Thor Lindberg skrev den 2017-06-20
Grym lärare med mycket uppmuntrande och glatt humör! Är hur nöjd som helst med mitt val av körskola och rekommenderar starkt!
Oscar Lundmyr skrev den 2017-06-08
Grymma lärare med konstruktiv kritik och mycket uppmuntrande. Tog körkortet på 9 lektioner utan att ha kört någonting innan. Rekommenderar starkt.