Sina Molavipour skrev den 2017-09-08
I received the best help i needed, to improve and pass the driving exam. Teachers were very supportive and i STRONGLY recommend this school.
Camilla Elofsson skrev den 2017-09-07
Bästa körskolan! Vill tacka för all hjälp, vill rikta en stort tack till Bästa Nabil, tack för allt tålamod Nabil, du är sååå bäst ! Ska du ta ditt körkort? Så ska du ta hjälp av detta gäng ?
Vilma Grehn skrev den 2017-09-05
BÄSTA KÖRSKOLAN!!!! Har gått på tre olika körskolor innan jag tog mitt körkort och Edsberg är ÖVERLÄGSET den bästa! Önska jag hamnade här från första början! Otroligt bra och pedagogiska lärare, härlig stämning och helt enkelt bäst! Tack så jättemycket!
Annika skrev den 2017-08-24
Bästa körskolan! Rekommenderas varmt!
Gustaf Könberg skrev den 2017-08-24
Det är roligt och man lär sig mycket nytt. En mycket bra körskola. Tack!
Nico Gregory skrev den 2017-08-23
Jättebra väldigt personlig körskola 🙂 Hjälper en med allt dom kan och svarar på alla ens tusen frågor.
Natali skrev den 2017-08-15
Tack alla på Edsbergs trafikskola. Ett Stort tack till Nabil för grym pedagogik. Du har varit så engagerad och hjälpsam hela vägen till körkortet. Tack för allt! Bästa trafikskolan! Rekommenderar starkt.
Marcus N skrev den 2017-08-14
Tack för allt ni har lärt mig under den tiden som jag var här! Klarade uppkörningen på första försöket tack vare dig Fred!
Nicklas Karlsson skrev den 2017-08-04
Lyckades med denna bedrift att ta körkort tack vare den utmärkta personalen och handledning hos Edsbergs trafikskola. Väldigt proffsigt och pedagogiskt. Tack än en gång!
Nicole skrev den 2017-08-03
Superbra körskola!

Fått all hjälp jag behövt och ett fantastiskt bemötande, skulle rekommendera till alla.