Linnea Glassel skrev den 2017-11-03
Vilken resa! Tack för konstant bra bemötande från all personal, enormt utvecklande lektioner och Jonas som alltid peppat när jag tvekat på mig själv. Kunde inte varit mer nöjd med en trafikskola!
Ebba Wiking skrev den 2017-10-25
Tack så jättemycket för all hjälp, hade aldrig kunnat ta körkort utan Edsbergs trafikskola! Lärorika lektioner och superbra lärare!!
Lisa Larsson skrev den 2017-10-02
Jag hade aldrig kunnat tagit körkortet utan Jonas och resten av trafikskolans hjälp. En proffsig skola där de planerar dina lektioner så att du är redo när det är dags för uppkörning. Roliga lektioner där man absolut inte behöver vara rädd för att göra fel. Jag är mycket nöjd med att jag valde edsbergs trafikskola!
Andreas Vahlgren skrev den 2017-10-02
Jag vill Tacka Jonas Stridh för all hjälp med körkortet och körning. Jag vill även tacka övrig personal med all utbildning. Jättebra skola och bra personal. Med vänlig hälsning Andreas Gotland Vahlgren
Ebba Tumola skrev den 2017-10-02
Jätte bra upplägg på körningen och mycket hjälpsamma. Bra med att ge läxor att träna på att köra bil hemma.
Philip Bäck skrev den 2017-09-28
Super skola!! Fint bemötande och alltid roliga skämt med en glimt i ögat men fortfarande väldigt pedagogiskt. Tack för hjälpen till körkortet!
Valle skrev den 2017-09-22
Mycket bra trafikskola som tar hand om eleverna. Från första inskrivningsdagen tar receptionisten Sandra väl hand om dig. Sedan får man träffa Nicolas, som efter så många fel jag gjort inte tappat tålamodet och framförallt tron att jag kommer ta körkortet.
10 av 10 i betyg 😉
San-San Ma skrev den 2017-09-18
Jättebra trafikskola! Hade Fred som lärare och han la ut några extra minutrar varje gång för att öva in alla moment ordentligt.

Fred gav bra tips för uppkörning och lät mig öva mycket självständigt som om det vore uppkörning på riktigt. Väldigt bra!
Tobias Sköld skrev den 2017-09-14
Fantistisk hjälp och glada människor. Fixade körkort pga Edsbergs Trafikskola, Tack så mycket, och för bra lektioner, Jonas.
Sina Molavipour skrev den 2017-09-08
I received the best help i needed, to improve and pass the driving exam. Teachers were very supportive and i STRONGLY recommend this school.