johanna Wik skrev den 2017-12-19
Tack för en kanon tid med många skratt och vitsord. hoppas ni får en trevlig jul och nyår och vi ses inte igen
Filip Fallberg skrev den 2017-12-18
Verkligen en bra körskola! Bra service samt sköna och duktiga lärare!
Daniel Engström skrev den 2017-12-13
Riktigt bra körskola, kan verkligen rekommendera denna trafikskola. speciellt tack till <
Linnea skrev den 2017-12-07
Tack för all hjälp jag har fått! Hade aldrig klarat uppkörningen utan era råd!
Lia skrev den 2017-12-05
Så oändligt tacksam för hjälpen med körkortet! Fred är utan tvekan en av de bättre pedagogerna jag har haft. Rekommenderar starkt.
Tack tack tack!
Emma Hammarlund skrev den 2017-12-04
Äntligen körkort! Supernöjd med allt! Jonas är en duktig lärare som känner av eleven och vad som funkar för den. Väldigt trevligt bemötande från alla! Rekommenderar starkt att välja Edsbergs trafikskola. De känner området kring trafikverket i Sollentuna bra och ger konkreta tips på vanligt förekommande situationer i trafiken i stort och på körprov. Klarade kunskapsprov och körprov på första försöket. Tack för allt!
Elli Kassiry Nordlöf skrev den 2017-11-30
Där satt den!
Vill tacka er alla på Edsbergs trafikskola för vänligt och professionellt bemötande från start till slut. Ni har varit väldigt hjälpsamma och smidiga att ha att göra med och jag kommer varmt rekommendera er till vänner och bekanta. STORT TACK till Fred för alla tips på vägen! "Räcker farten"
Rolle skrev den 2017-11-21
Klarade kortet idag! Bara efter några månader. Ni är väldigt bra på att få en att förstå vad som är viktigt. Tack för all hjälp!
Ellinor skrev den 2017-11-15
NI ÄR BÄST!
Alltid så nervös innan körning men känns så bra så fort man kommer hit för alla är så trevliga och roliga!
Alva Cedermark skrev den 2017-11-14
Världens bästa körskola! Inga problem på uppkörningen alls, Jonas hade lärt ut så bra.
Tack för allt! Nu ser ni mig nog inte här på ett tag.