Shadi skrev den 2018-05-03
Tog mitt körkort idag. Otroligt duktig personal. Jag är så tacksam och rekommenderar varmt denna körskola.
Oscar Månkell skrev den 2018-04-27
Tack edsbergstrafikskola för hjälpen med mitt körkort!
RU LI skrev den 2018-04-26
My friend recommend EDSVERGS TRAFIK SKOLA to me. This is a great experice to practic with FRED. He has patience which is much more than you need. Within one month lessons, I learned rules and mothed Little by Little. Great thanks to FRED and SANDRA for all hard working.
Thor Hubrecht skrev den 2018-04-26
En otroligt bra verksamhet och körskola! Alla är supertrevliga och verkligen engagerar sig i din resa till körkortet. Har egentligen ingen feedback att ge eller något negativt att säga om skolan. Så jag önskar bara lycka till, till alla som tar körkort i framtiden. Och tusen tusen tack till Edsbergs trafikskola för att ha hjälpt mig genom denna resa i mitt liv!!!
Emma Nielsen skrev den 2018-04-24
hur bra trafikskola som helst. underbar personal. dom hjälpte mig hela vägen till körkortet. den här körskolan rekomenderar jag väldigt mycke!
Alexander Stånge skrev den 2018-04-11
Grymt bra trafikskola, där man har noggranna trafiklärare som hjälper en hela vägen till körkortet! Rekommenderar starkt!
Tim Gidlund skrev den 2018-04-09
Jag tog körkort på första försöket för att min körskolelärare och trafikskolan var ett jätte stöd och hjälpte mig mycket!
Alina skrev den 2018-04-03
tack Fred för allt hjälpen du så duktigt lärare tackigen
Kunal skrev den 2018-03-29
Stort Tack till Fredde! Tack för all hjälp jag fått från dig och dina tips!!!
Emil skrev den 2018-03-28
Stort TACK till Jonas och övriga på trafikskolan som hjälpt mig bli en bra förare. Klarade teorin och uppkörningen på första försöket tack vare er, återigen, stort tack!!