Frans Johansson skrev den 2018-06-27
Jag är väldigt nöjd med min intensiv jag tog, dom har varit väldigt duktiga på att anpassa sig efter mina tidigare förmågor. Jag tycker att dom har även pedagogiskt förklarat processen till körkortet samt att dom har varit väldigt sammarbets villiga.

Jag är väldigt nöjd och tycker att Edsbergskörskola är en riktigt bra körskola!

Ett riktigt bra betyg på fem utav fem Volkswagen Golf!
Mathias skrev den 2018-06-25
En väldigt bra körskola och underbara lärare & anställda, väldigt pedagogiska och förstående och trevliga! Jag rekommenderar denna körskola starkt och med ett varmt hjärta.
Niklas Wicklund skrev den 2018-06-15
Klarade allt på första försöket!! Tack så himla mycket till Jonas som hjälpte mig hela vägen!! Roliga och bra lektioner varje gång!
Evelina Wallin skrev den 2018-06-13
Tusen TACK till Jonas som var anledningen till att jag klarade båda proven på första försöket. Tack för all kunskap & alla härliga lektioner fulla med skratt! Underbar trafikskola & väldigt trevlig personal 🙂 Rekomenderar alla att välja denna körskola!!
Johan Brandt skrev den 2018-06-12
Tack edsbergs trafikskola för hjälpen med körkortet, Fred har varigt väldigt pedagogisk och rolig att köra med. Välj edsbergs trafikskola!!!
Mirdza Laurate skrev den 2018-06-12
BÄSTA SKOLAN!! Kan verkligen rekommendera denna skola och sp Jonas som körskollärare. Han är så himla proffsig och grym på alla sätt. Skolan i en helhet är BÄST, riktigt grym och skön personal.
Birgitta Aller skrev den 2018-06-11
Tack Edsbergs trafikskola, vilken fantastisk personal och vilka fantastiska körskolelärare. Ni är bäst Fred och Helen. Sandra alltid snäll och hjälpsam i receptionen. Nabil, vilken handledarutbildning och riskettan. Jag klarade allt på första försöket, jag rekommenderar Edsbergs trafiskola varmt. Kommer att sakna er!
Lucy skrev den 2018-06-04
EN HELT FANTASTISK TRAFIKSKOLA! Så välkomnande, kunniga, pedagogiska och vänliga. Sandra i receptionen har varit till stor hjälp när man själv inte har koll på vardagen och FRED!! Vilken körskolelärare! Rekomenderar starkt! 5 av 5 stjärnor helt klart. Om ni vill ha körkort snabbt och enkelt då är Edsbergs körskola det rätta valet, det kan jag lova!
Madeleine M skrev den 2018-06-03
Tack, Edsbergs trafikskola men framförallt till Helen som jag kört med och som har trott på mig och pushat mig hela vägen till körkortet.
En otroligt bra trafiklärare som jag klickade med väldigt bra och som jag även hade väldigt roligt med under lektionerna.

Har även kört med Fredd, även han är väldigt bra.
Tror faktiskt alla är väldigt bra på denna skola.

Seriösa, pedagogiska och trevligt bemötande.

Tack!
Alice Linusson skrev den 2018-05-30
Tack Edsbergs trafikskola men framförallt stort tack till Jonas som lärt mig allt jag behöver och för roliga och lärorika körlektioner!