Sofia skrev den 2018-10-15
Stor tack till hela Edsbergs trafikskolan och Sandra som hjälpte med alla bokningar. Sedan ett stort tack till Jonas som jag hade som lärare och har var verkligen GRYM. Vi kunde skratta och skoja under lektionerna samtidigt som kunna vara allvarliga när det väl gällde. Kunde inte på fått en bättre lärare och skönare lärare! Jonas lär ut på ett väldigt pedagogiskt, noggrant och utmanar en för att utvecklas och våga. Ni kommer inte hitta någon bättre lärare än Jonas.
Kiitos och tack för mig!
Hani skrev den 2018-10-02
Jag tog mitt körkort efter att ha kört ca 12 lektioner med Fred, den bästa instruktören någonsin!
Tack Freddie för att du har haft så mycket tålamod och gett mig de mest pedagogiskt utformade lektionerna någonsin!
Du är den enda läraren som jag har mött (av fyra andra på andra skolor) som har visat förståelse för att vissa av oss elever behöver längre tid med vissa moment och låtit mig exempelvis öva på att parkera om och om igen utan att röja nån min! Du har även medvetandegjort mig på mina brister som förare och hjälpt mig jobba med dem!
Tack återigen! 🙂
Djibril Kone skrev den 2018-10-02
En riktig bra trafik skola. Bra Lärare. Alla deras lärare är bra. Min lärare var Nikolas. Jag lyssnade och gjorde det han förväntade och fick godkänd på Körkort. Tack Edsbergs trafikskola..! Tack Nikola..Gud välsigne dig
Albin skrev den 2018-09-28
Mycket bra trafikskola och rekomenderar verkligen Fred! Lärt mig mycket bra tips osv av honom på körlektionerna. Tack Edsbergs Trafikskola, rekomenderas!
Alice skrev den 2018-09-12
Rekommenderar VERKLIGEN edsbergs trafikskola och framförallt Jonas, han har anpassat utbildningen till det som passat mig vilket gjorde att jag klarade det på första försöket!Ni är bäst!
Mira skrev den 2018-09-07
Efter en superbra intensivkurs med Helen har jag nu klarat körkortet! Det har funkat grymt bra, bättre förberedelse får man inte.
Tack Helen och Edsbergs trafikskola, Rekommenderas!
Elias Laukström skrev den 2018-09-04
Superbra trafikskola! Stor eloge till Fred för sympatisk och lärorik utbildning! Grymt bra planerat av Sandra med körlektioner, uppkörning osv. Väldigt trevliga och förstående människor!
Lovisa skrev den 2018-08-27
Tack vare Helen klarade jag körkortet på två veckor. Jag rekomenderar Edsbergs trafikskola och Helen varmt!
Stefan skrev den 2018-08-24
Jättebra samspel mellan mig och Jonas. Han lär ut metodiskt och noggrant. Och han fick mig känna mig trygg på lektionerna och trodde på mig att jag skulle klara uppkörningen. Vilket jag gjorde!
Nathalie skrev den 2018-08-21
Idag så har jag tagit körkort! Jag hade Jonas som lärare här på edsbergs trafikskola och jag kunde verkligen inte fått en bättre lärare. Han har lärt mig hur mycket som helst och de är hans förtjänst att jag nu har körkort! Han va lugn och förklarade på ett sätt som jag förstod och tack vare det så kan jag nu köra bil!
Jag vill även säga tack till Sandra som även hon varit till stor hjälp, hon har hjälp till att boka uppkörningen och teorin och hon utgör en stor del av trafikskolan.
Tack för mig, ni är bäst!