Nathalie skrev den 2018-08-21
Idag så har jag tagit körkort! Jag hade Jonas som lärare här på edsbergs trafikskola och jag kunde verkligen inte fått en bättre lärare. Han har lärt mig hur mycket som helst och de är hans förtjänst att jag nu har körkort! Han va lugn och förklarade på ett sätt som jag förstod och tack vare det så kan jag nu köra bil!
Jag vill även säga tack till Sandra som även hon varit till stor hjälp, hon har hjälp till att boka uppkörningen och teorin och hon utgör en stor del av trafikskolan.
Tack för mig, ni är bäst!
Bigard Abasi skrev den 2018-08-15
En fantastisk trafikskola som guidar och stöttar en i allt. Dem vägleder en på ett sätt som gör att man känner sig trygg i alla situationer. Dem är bäst.
Filip Nyström skrev den 2018-08-14
Mycket nöjd! Nicholas var grym och jag fick extrahjälp med att boka uppkörning och lektioner när jag egentligen var lite sent ute. Det fanns inget oklart inför uppkörningen och jag kände mig säker.
Benjamin skrev den 2018-08-13
Fixade körkortet på 16 dagar från den dagen jag började övningsköra med Fred! Bästa körskoleläraren out there. Om ni vill lära er köra bil med en lugn och metodisk lärare är Fred the guy!

Vill även tacka Sandra i receptionen för grym service & Nabil för väldigt bra risk utbildning & service!

Tack Edsberg Trafikskola ni äger!
Tom Nyman skrev den 2018-08-07
Edbergs Trafikskolan är mycket bra trafikskola, Jag är mycket nöjda av val av skolan,Fred är grym bra lärare.
Tacka så mycket Sandra som har planerat allt för mig.
Madeleine skrev den 2018-07-30
Stort tack Edbergs trafikskola och speciellt till min lärare Fred.

Ni är grymma!
Malin skrev den 2018-07-30
Idag klarade jag äntligen uppkörningen. Jag kan inte nog tacka Jonas för hur han med professionalism lyckades korrigera och finputsa min körning men mest av allt för att han har kämpat lika mycket som jag för att göra mig till en bättre förare samtidigt som jag älskat att umgås med honom i bilen. Det enda dåliga med att vara klar är att jag inte får träffa dig mer :'(

Samtidigt vill jag tacka Sandra för all hjälp administrativt och Nikolas för ett par trevliga körningar också!

/Världens lyckligaste Malin
Babak skrev den 2018-07-25
Idag tog jag körkortet tack vare undebara Helen och Edsbergstrafikskola. Ni är bäst och jag är evig tacksam.

Jag lämnade choklad och blommor idag Helen.

/Babak
tadia concepcion rydh skrev den 2018-07-19
Stor tack Edsbergs trafikskola för er engagemang. tack sååå mycket till min lärare Helen. ni är fantastiska! jag rekommenderar er stark.
Tadia.
Patrycja skrev den 2018-06-28
Tusen tack för all hjälp.
Bra service och framförallt duktiga lärare.
Extra tack till Fred som har lärt mig mycket och Nikolas.