Fanny skrev den 2018-12-17
Jonas ger tydlig kritik och är definitivt inte rädd för att säga till en. Det var alltid glasklart vad man behövde förbättra och det var tydligt. Också stort tack till Sandra, hon är den trevligaste receptionisten som finns <3
Marie-Louise Holmqvist skrev den 2018-12-03
Jonas är bäst!! Fick körkortet såå lätt med hans hjälp.
Stina skrev den 2018-12-03
Äntligen körkort! Jonas är lugn, vettig och trygg och får en att tro på sig själv.
Evin skrev den 2018-11-30
Stort tack till Edbergs trafikskola och framförallt till Jonas som har hjälpt och stöttat men samtidigt motiverat och utmanat en till att göra det lilla extra även när det har varit kämpigt. Supernöjd!
Olea Huuska skrev den 2018-11-15
Helt genomsvettig efter lektionerna med Jonas, så målfokuserad person som honom är svårt att hitta. Tydlig feedback på vad jag behövde slipa på och massor med pepp. Det blev ett gemensamt mål att jag skulle få mitt körkort. Sandra i receptionen alltid hjälpsam för att trolla fram extra tider. Supernöjd och kan rekommendera alla att ta lektioner på Edsbergs trafikskola!
Nicole skrev den 2018-11-15
Grym trafikskola, gör verkligen allt för att man ska klara sig och lägger ner alla sekunder på en själv. Super nöjd trafikskola och absolut nöjd med alla pengar jag la ner, lätt värt det. 10/10 stjärnor.
Vera Bergkvist skrev den 2018-11-13
Jätte nöjd med min upplevelse på Edsbergs trafikskola! Inte bara ute efter att tjäna pengar utan vill att man ska lyckas och ger en ärlig bedömning av hur många lektioner du tror du behöver. Jag hade Jonas, super duktig och engagerad lärare som vill att man ska klara körkortet. Utmanar än och litar på att man kan som gör att man själv vågar! Kunde inte varit mer nöjd!
Alessandra skrev den 2018-11-13
Jättebra körskola med trevlig personal. Ett stort tack, och speciellt till Jonas!!!
Linnea Rydén skrev den 2018-11-07
Superbra körskola! Hade Jonas som lärare och hade inte kunnat vara mer nöjd! Bästa körskolläraren man kan tänka sig!! Rekommenderar starkt denna skola och Jonas som lärare såklart 🙂
Astrid Rubensson skrev den 2018-11-06
Riktigt bra körskola där man märker att de vill att man ska klara uppkörning och ta körkort. Alltid trevlig personal och bra stämmning!