Yanakon Prasong skrev den 2019-02-05
Fick godkänd båda kunskap/uppkörning med första försök.
mycket bra skolan lätt o förstår även jag är dåligt på svenska
jätte trevligt o snäll
Nina Lindroos skrev den 2019-01-21
En helt fantastiskt körskola. Helen och Jonas är väldigt hjälpsamma och duktiga körlärare. Kan gott rekommendera alla att köra med Edsbergs trafikskola. STORT TACK HELEN OCH JONAS!!Ni är superhärliga!
Amir Seuwani skrev den 2019-01-15
Jättebra skola! Mycket duktiga lärare när det gäller kunskap men främst inom pedagogiken.
Malek Kantar skrev den 2019-01-07
Mycket duktiga och trevliga trafiklärare med många års erfarenhet, dessutom väldigt trevlig receptionist. Jag hade Helen och Nikolaos som gav tydlig kritik och såg till att man inte upprepar misstagen.

Kan lätt rekommendera denna trafikskola!

Tack till alla på trafikskolan!
Isabell Wastesson skrev den 2018-12-28
En fantastiskt körskola. Jonas är en väldigt hjälpsam och duktig körlärare. Det har varit en lärorik och härlig tid. TACK Jonas och alla på trafikskolan!!
Klara Bergholtz skrev den 2018-12-27
Ett stort tack till Edsbergs Trafikskola och speciellt till Jonas som jag lärt mig så mycket av 🙂 En otroligt duktig och engagerad lärare. Jag vill även tacka Sandra som alltid är så hjälpsam och positiv mot alla elever. Rekommenderar starkt Edsbergs Trafikskola till alla framtida förare där ute! 😀
Fredrik Eriksson skrev den 2018-12-19
En väldigt seriös och trevlig trafikskola. Anpassar utbildningen utifrån elevens kunskaper och behov! Tack för all hjälp!

Vänliga Hälsningar Fredrik! 🙂
Gbriel Del Pino skrev den 2018-12-17
Världens Bästa trafikskola!
Bästa tipsen hittills!
adam norman skrev den 2018-12-17
Nöjd i helhet med körskolan då jag fick gå igenom alla moment och verkligen fick höra vad som behövde bättras. Det enda jag skulle önskat är lite mer tydlighet med vad som ingick i dom pengarna jag betalade med, det var lite otydligt. men i övrigt riktigt bra verksamhet med trevliga lärare.
//Adam.
Fanny skrev den 2018-12-17
Jonas ger tydlig kritik och är definitivt inte rädd för att säga till en. Det var alltid glasklart vad man behövde förbättra och det var tydligt. Också stort tack till Sandra, hon är den trevligaste receptionisten som finns <3