Josefine skrev den 2018-05-29
Tack Edsbergs trafikskola och speciellt Helen för hjälpen med körkortet! Proffiskt och pedagogiskt! Tack för att ni går den extra milen för att hjälpa

Josefine
Emmy skrev den 2018-05-28
Tack Helen och Edsbergs trafikskola för allt ni har lärt mig! rekommenderar er starkt, proffsigt bemötande och super bra lärare! Tack så jättemycket för allt!! :))
Viktor Ranevall skrev den 2018-05-28
Tack bästa trafikskola att ni har lärt mig att köra bil, speciellt Jonas. Ses på vägarna!!!!!!!
Aily Lam skrev den 2018-05-25
Thanks Helen for all the tips and driving techniques to get my Swedish körkort! I have taken 10 hours intensive course, everything went well and I knew what I needed for the exam.
Good luck to all the other students and thanks again Helen! You are the best!!!
Niklas Nilsson skrev den 2018-05-22
Tack världens bästa trafikskola för allt!!! Ni är super bra.. Ta väl hand om Helen hon är den bästa läraren!! Vi ses på vägarna 🙂
Emil Svedberg skrev den 2018-05-21
5 av 5 i betyg! Jag har testat andra körskolor tidigare och denna är klart den bästa jag stött på. Proffsigt bemötande från både admin och lärare och jag klarade både teori och praktik på första försöket. Kör hårt 🙂
Santiago Perez skrev den 2018-05-15
Rekommenderar starkt! Försök inte hitta nått billigare utan det här är kvalitet rakt igenom som är värt varenda krona! Jag körde intensivt 10 lektioner med Jonas, Han va super pedagogisk och ser direkt vad som behövs träna och vilka knep man kan använda sig av! 10/10!
Adam Eriksson skrev den 2018-05-07
Mycket bra körskola. Kommer rekommendera er starkt.
Alina Gustavsson skrev den 2018-05-04
Mycket bra körskola med världens bästa bemötande. Tog körkortet idag och vill ge Jonas en super shoutout för bästa körskolelärare!
Molly Ekström skrev den 2018-05-03
Väldigt bra körskola där man får bra bemötande och som lär ut på ett pedagogiskt sätt. När det känns tungt så peppar dem en och ger tydliga övningar som man kan träna på till nästa gång.
Jag fick hjälp här men körde upp i Älvsbyn pga kortare väntetid till uppkörning.
Tack Jonas för hjälpen med tips och pepp.