Ida Pettersson skrev den 2018-03-27
Kan bara säga ett stort TACK till Edsbergs Trafikskola och bästa läraren Helen! Rekommenderar starkt att ta deras hjälp för att ta ditt körkort, nu har jag mitt och kunde inte vara nöjdare med all hjälp jag fått! 😀
William Christensen skrev den 2018-03-23
Jag kan starkt rekommendera denna trafikskola om du på ett effektivt och lärorikt sätt vill komma ut i trafiken med mycket goda kunskaper!
Stefan skrev den 2018-03-19
Jag har bara haft bra upplevelser med trafikskolan. Jättebra lärare som har varit pedagogiska och man har vågat göra fel och rätta till det i körningen. Stor Tack för all hjälp och tålamod!
Louise skrev den 2018-03-16
Verkligen superbra! Stort tack till Edsbergstrafikskola som hjälp mig men framförallt ett extra stort tack till Fred! Pedagogiskt och roligt.
Linn skrev den 2018-03-16
Äntligen har jag tagit körkort, och det hade inte varit möjligt utan er på Edsbergs Trafikskola! Stort tack för allt!!
Malin skrev den 2018-03-13
Stort tack till Edsberg som hjälpt mig att uppnå min dröm om att ta körkort! Även stort tack till Jonas som trots allt sitt pratande gett mig viktiga lärdomar som jag aldrig kommer glömma.
Sofia skrev den 2018-02-28
Stort tack till Edsberg för all hjälp, och ett extra stort tack till Fred! Lugn, pedagogisk och otroligt omhändertagande. Tack vare dig kände jag mig säker på uppkörningen.
Elin skrev den 2018-02-23
Tack för allt! Jättebra undervisning och varje körlektion har varit givande och rolig!!
Christopher skrev den 2018-02-20
Övningskörde enbart med Edsbergs Trafikskola, inget privat. Körde primärt med Fred. Grymt proffsig och lugn lärare! Klarade uppkörningen på första försöket.
Madde skrev den 2018-02-20
Bästa körskolan jag testat! Hjälpte mig extremt mycket med att få mitt körkort!