Sofia skrev den 2017-05-05
Från att inte ens vetat hur man startar en bil till att 2½ månad senare stå med körkortet i handen =D
Tack framförallt till Jonas som har varit en fantastisk lärare och som har varit pedagogisk.
Och tack till Sandra som har bokat och fixat och hjälpt till på alla sätt hon har kunnat.
Även till Nabil, Kjell för hjälpen med alla frågor jag har haft gällande körning och teori.

Rekommenderar er till alla som ska ta körkort. En körskola som inte drivs för egen vinning utan som bryr sig om sina elever.

Tack för allt =)
Aki Kallio skrev den 2017-04-28
Rekommenderas starkt,

Bra lärare och bilar. Klarade förarprovet (teorin & uppkörning) på första försöket.
Linus Borninger skrev den 2017-04-27
Superbra, rekommenderas utan tvekan.
Oscar skrev den 2017-04-27
Tack så mycket för bra lärare. Envisa att lära mig att köra bil så bra som möjligt. Tack för att lyckades ta mitt körkort.
Emma Timan skrev den 2017-04-10
Rekommenderar starkt denna trafikskola! jätte duktiga på att lära ut, extra stort tack till Kjell som då hjälpt mig uppnå mitt körkort! ni är bäst 🙂
Mirjana skrev den 2017-04-06
Bästa trafikskolan ! De är otroligt goda att lära elever snabbt och säkert ! Rekommenderar till alla ! Jag skaffade körkortet inom 25 dagar ! tack så hjärtligt!
Samira skrev den 2017-04-05
Jättehärlig personal och miljö. Ett stort tack till Fred som hjälpte mig att ta körkortet och Sandra som på ett tålmodigt sätt besvarade alla mina frågor och fixade körlektionerna.
Beatrice skrev den 2017-04-01
Har fått riktigt bra tips som jag har med mig även nu när jag tagit körkort! Kom in som nybörjare och gick ut två månader senare med kortet i handen!
Amanda I skrev den 2017-03-30
Jag kan varmt rekommendera Edsbergstrafikskola! Idag klarade jag min uppkörning. Stort tack till Nabil och Fredd som har varit så motiverande, pedagogiska och stödjande. Riktigt duktiga lärare, jag är så tacksam och nöjd med val av skola samt lärare. Och även till super trevliga och peppande receptionisten Sandra! 🙂
Iwona skrev den 2017-03-27
I would like to thank Edsbergstrafikskola and especially my teacher Nikolas for preparing me to the exams that I have passed. Thank you for exceptional warmth, envolvement and true mentorship :)!!!