Sebastian skrev den 2017-02-17
Direkt när jag fyllde 18 tog jag ett lån och köpte en intensivkurs som påbörjades i slutet av Januari och nu har jag körkortet! 3veckor tog det från att jag inte kunde köra bil alls tills dess att The One and Only Fred lärt mig allt han kan!
Bästa läraren och bästa Sandra i receptionen som alltid svarar på frågor & funderingar samt hjälper till med allt man behöver hjälp med inför uppkörning/teori bokning osv!
Bara goda ord för min del, tack för en snabb och bra utbildning!
Fanny Adolfsson skrev den 2017-02-17
Tjoho! Jag har tagit körkort! Och det är inte bara tack vare mig själv, utan också, om inte mest körskoleläraren JONAS!!! Att ta körkort har bokstavligen varit en resa med svett och tårar. Men fan vad värt det är! Tack Edsberg trafikskola för stödet, glädjen och det trevliga bemötandet!
Kommer sakna er men hoppas vi inte ses igen, här.
/ KRAM FANNY
karl linderoth skrev den 2017-02-16
Hej! Nu har jag avslutat min intensivkurs på Edsbergs trafikskola och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Woho!!!
Julia Sjödin skrev den 2017-02-14
14/2 fick jag körkortet!
Det har varit jättebra, och jag har lärt mig jättemycket. Tack så mycket för en fin utbildning.
Anna D. skrev den 2017-02-11
Tack för en innehållsrik, givande och underhållande introduktionsutbildning! Nu ska det blir roligt att sätta igång. Självklart kommer vi boka lektioner hos er också!
Beht skrev den 2017-02-09
Tack vare Edsbergskörskola så klarare jag båda på första försöket. Stort tack till Nikolas för hans tålamod och sätt att lära så gjorde han allt enkelt för mig, samt ett stort tack till Sandra som la upp planeringen. Stort tack !
Johan Sjödin skrev den 2017-02-08
En väldigt trevlig körskola. Jag ångrar inte valet av körskola (och lärare). Jag kan gladligen rekommendera denna körskola för dess lärare och utbildning.
Joel holmberg skrev den 2017-01-19
Det gick bra genom hela lektionerna, lärde mig först hemma lite för mycket så var tvungen att lära mig om lite här men det bara till det bättre, klarade uppkörningen idag 19/1, bara teorin kvar, riktigt underbart!
Fanny N skrev den 2017-01-17
Bästa Fred! Och bästa trafikskolan! Allt ni lyckats lära mig under så kort tid, det trodde jag inte var möjligt. Tack för allt på vägen till körkortet!!
Anna Gross skrev den 2017-01-05
Superstort tack till Fred, som under en enstaka dubbellektion gav mig jätteviktiga råd och mod att klara förarprovet nästa dag! Guld värt! Tack Fred!