Johannes Zetterblom skrev den 2017-01-05
Stort tack för dessa två veckor som var det snabbaste veckorna någonsin. Tiden liksom flög förbi när Jonas instruerade en.
Stort tack även till Nabil som hjälpte mig på uppkörningen att sätta den där sista bilturen för kortet! Edsbergs Trafikskola rekomenderas starkt till alla själar som söker körkort.
Linnea skrev den 2016-12-29
Jag kan verkligen rekommendera Edsbergs trafikskola och att köra med Jonas! Tack för all hjälp!
Julia Smedfors skrev den 2016-12-27
Jag rekommenderar Fred!!! Det har varit så himla kul, och jag har lärt mig så himla mycket. Fred är den bästa körläraren och jag rekommenderar han till alla
Johanna skrev den 2016-12-22
Tack för den bästa julklappen någonsin! Jag är så glad och tacksam att jag valde denna trafikskola då jag har lärt mig mängder med tips och tekniker som gjorde att jag satte uppkörningen på första försöket, något jag bara kunde ha drömt om. Jättetrevlig personal och ett extra stort tack till Kjell som har stöttat och lärt mig allt jag behöver!
Nils Rüdén skrev den 2016-12-21
Det har varit en sjukt rolig upplevelse att med trevlig personal och duktiga lärare äntligen få känna glädjen att ta körkort, jag rekommenderar trafikskolan starkt och för mig har det varit sjukt kul.
Tack för denna gång!
Veronika Pajor skrev den 2016-12-20
Tack, tack och återigen tack Edsbergs Trafikskola för all hjälp, allt engagemang och stöd under denna tid. Speciellt stort tack till Jonas som lärt mig allt han kan (och lite till) och till super-Sandra som alltid gör det lilla extra när man behöver hjälp, fast hon egentligen inte måste. Återigen, tack som fan och på kärt återseende, förhoppningsvis!
Linda Hörberg skrev den 2016-12-16
Stort tack för all hjälp, klarade idag körkortet på första försöket! Jonas har varit väldigt stöttande och utmanat mig, har honom att tacka för allt!
Tack också till Sandra för fantastisk service!
Ni är bäst!!
Benjamin Evaldsson skrev den 2016-12-15
Tack så hemskt mycket till alla er på trafikskolan! Har varit så kul och så lärorikt. Vill ge ett extra stort tack till Jonas som lärt mig så mycket och gjort lärandet till en rolig och spännande resa. Tack för allt och ses i trafiken!
Ling Han skrev den 2016-12-12
Thank you so much Jonas! you are the best teacher in the World! For a long time I wanted to have my driving licence in Sweden, but I didn't have confidence to do it. It is you Jonas encourage me and teached me with patience. Sandra and Nikolas, you are very nice people and help me a lot! Thank you all!!!
Johan Alvarsson skrev den 2016-12-09
Stort tack till de trevliga lärarna och annan personal på Edsbergs Trafikskola. Med hjälp av effektiva körlektioner så är körkortet nu säkrat. Extra tack till Kjell (min trafiklärare). Ses ute i trafiken!