Debbie skrev den 2016-11-07
Vill tacka Edsberg trafikskola och Nicholas för hjälpen till körkortet. Hade aldrig klarat det utan er. Trevliga, duktiga och roliga! Tusen tack!
Nu går jag härifrån med ett leende och ett körkort 😀
Martin Medin Stein skrev den 2016-11-04
Lärde mig jättemycket! Trevlig personal och min lärare, Nikolas, var både lugn duktig. Man kände sig trygg med honom bredvid sig.
Ilona Axelsson skrev den 2016-10-31
Bästa trafikskolan! Bra bemötande och bästa läraren Fred med annorlunda metoder och humor! 🙂

Kan starkt rekommenderas!
Lovisa Mattsson skrev den 2016-10-26
Är jättenöjd med den kunskap och hjälp jag fått här på Edsbegs Trafikskola. Bra övningar och körskolelärare. Sandra är alltid villig att hjälpa till. Är nöjd!
torbjörn skrev den 2016-10-18
super bra tid under min körkortsutbildning stort tack till jonas och edsbergs trafikskola
Lawin skrev den 2016-10-14
startade från noll, gick en intensivkurs på 5 dagar och nu har jag körkort! Mycket trevlig personal och kunniga körskollärare. en seriös trafikskola som verkligen jobbar för eleven! stort tack till Nikolas den grekiska guden
Lovisa Linde skrev den 2016-10-10
Riktigt GRYM trafikskola Bättre finns inte!
Grymt stöd och grym lärare! Jonas du är BÄST!!
Sofia Färenmark skrev den 2016-10-07
Jag vill tacka Edsbergs trafikskola för all hjälp att ta körkortet. Skolan erbjöd bra lektioner då jag lärde mig mycket och nu är jag bara SÅ HIMLA GLAD att jag tagit körkortet.
Tusen tusen tack!
Och tack Fred, grym är du!
Daniela de Jong skrev den 2016-10-03
Så himla bra stöd och hjälp från bästa trafikskolan!! Jonas ÄGER!!
Emelie Adamek skrev den 2016-09-28
Världens bästa bilskola! Redan från dag ett har jag fått super mycket stöd, både från Fred men även från de övriga! Man delar både skratt och gråt, tack för all hjälp! 🙂