Axel Frick skrev den 2016-09-20
Edsbergs trafikskola rekommenderas starkt, särskilt Fred, mycket stark karaktär och väldigt pedagogisk.

I övrigt bra service och välkomnande personal.
Oscar Urbina skrev den 2016-09-19
Godkänd på första försöket.

Tack så mycket Edsbergs Trafikskola för utmärkt service och en stor tack till Kjell för tålamodet och sin pedagogiskt sätt att vägleda mig. Jag fick mycket stöd från Kjell som hjälpte mig genom denna tid. Extremt bra lärare som ser till att man ska kunna det som behövs på vägarna. Utan sin personlig och grymt bra vägledning skulle jag inte klara den!

Lyckan efter en godkänd uppkörning är enorm och jag är mycket nöjd och jätteglad.

Tack så mycket Kjell!
Jonas Bäckman skrev den 2016-09-19
Riktigt bra lärare, kört med flera av dem! Trevlig upplevelse överhuvudtaget, rekommenderas varmt 🙂
Elise skrev den 2016-09-19
Bra service och trevligt bemötande!! Rekommenderar starkt edsbergs trafikskola! Har varit ett nöje att köra där.
Anja Qvarforth skrev den 2016-09-19
Tack, alla på Edsbergs trafikskola! Nu har jag äntligen fått mitt körkort, som jag suktat efter i 30 år! Särskilt tack till Jonas, samt Fred.
Lena skrev den 2016-09-19
Ett stort tack till Edsbergs Trafikskolan. Jag är jätte nöjd med mina trafiklärare Nabil och Nickolas. De är fantastiska. Bra bemötande av alla på Edsbergs Trafikskola. Varmt rekommenderas !
Filemon Enoksson skrev den 2016-09-07
Mycket effektivt och trevligt lärosätt, rekommenderas starkt! 😀

5/5 Stjärnor
Janette Rodriguez Snell skrev den 2016-09-02
Jag har haft det fantastiskt roligt, Jonas är väldigt pedagogisk och positiv vilket har hjälpt mig att tro på mig sjäv. Tack Jonas! Jag har gått på tre olika körskolor och Edsbergs Trafikskola har varit överlägset bäst! Hjälpsam receptionist och trevliga trafiklärare!

Tack så mycket!!
Mirjam skrev den 2016-08-26
Tack för hjälp och stöd! Jag klarade det med er hjälp!
Det har varit bra kombination av teori och praktik, mycket upprepning av teori när jag hade körlektion. Även risk 2:an var toppen.
Trots att jag tidvis tappade tålamodet så gjorde inte Jonas det, tack.
Per skrev den 2016-08-26
Tack Edsberg för all hjälp det var ni som gjorde att jag lyckades få körkort, Mycke trevligt bemötande och duktiga lärare... Rekommenderar starkt er körskola!