Beatrice Scuderi skrev den 2024-09-16
Superbra körskola med grymma lärare! Tack så jättemycket för all hjälp!
Baltzar Larsson skrev den 2024-09-12
En bra körskola med bra lärare som är kompetenta och tydliga. Lärarna lär ut på ett bra sätt hur de ska vara i trafiken och olika situationer som man kan tänkas hamna i.
Henric Blohm skrev den 2024-09-10
Skön stil, väldigt pedagogisk
Vitalina Pobal skrev den 2024-09-09
En riktig bra skola med instruktörer som bryr sig om sitt jobb och förklarar samspelet i trafiken på ett sätt som hjälper en att förstå vad det är man ska lära sig. Riktigt bra pedagogik!
elvira skrev den 2024-08-29
Jättebra och seriös körskola som lär ut på ett anpassat sätt för vad som passar dig bäst. Förstående, lysnnare och duktiga. Boka dina kurse och körlektioner här. Jonas är super bra.
Jeanette Simon skrev den 2024-08-22
Tusen tack för all goda råd och allt slit vi gjort tillsammans. Så värt det till slut 🙂 Kan varmt rekommendera er att ta lektioner här. Nu bär det vidare med mitt egna körkort. Mvh Jeanette
Josephine skrev den 2024-08-21
Bra körskola, jag klarade uppkörningen på första försöket! Tack för hjälpen 🙂
Samuel skrev den 2024-08-20
Fantastisk trafikskola!
Körde med Jonas, superbra lärare som är både pedagogisk och hjälper en med att hålla sig avslappnad medans man kör. Anpassar sig bra efter eleven!
Dom jobbar hårt för att du ska ta körkortet, du kommer inte ångra dig om du tar dina lektioner här!
Simon skrev den 2024-08-14
Jättebra och erfarna lärare, gjorde utbildningen rolig och unik.
Skulle verkligen rekommendera om du vill ta körkort! 😀
Julia Wengelin skrev den 2024-08-08
Tack så mycket Jonas för dessa tre veckor! Jag är otroligt tacksam för all lärdom, jag kommer ta med alla dina tips och tricks under mitt körande framöver. Tack Edsbergs Trafikskola, Sammi och Sandra för ert stöd. Tack vare er fick jag körkortet på första försöket. Jag kommer absolut rekommendera er vidare 😉