Walter skrev den 2024-03-27
En otroligt bra körskola, underbart trevlig personal som verkligen vet vad dem gör, men samtidigt riktigt sköna hela gänget. Har verkligen älskat denna körskola och dem har hjälpt mig hela vägen till körkortet från start till finnish!
Melvin Elerhov skrev den 2024-03-27
En mycket seriös körskola som fokuserar på att eleven ska känna sig trygg i trafiken. Det är mycket fokus på säkerhet och lugn körstil som förbereder en för körkortet.

/Melvin
Björn skrev den 2024-03-12
En körskola som är mycket seriös och med otroligt kompetenta lärare.
Och Sandra i repan gör att man alltid känner sig välkommen.
Tack, lärde mig mycket om körning när att jag satt i baksätet efter handledarkursen.

/Björne
Jim Svensson skrev den 2024-03-11
Jag är mycket nöjd med min utbildning. Det vart trögt i början då man var ovan och lite darrig vid ratten. Men lärarna tog sin tid, drog mig igenom det och gjorde att körlektionerna blev något att längta efter. Kan starkt rekommendera.
Alexanna skrev den 2024-02-26
Otroligt duktiga körlärare. Har hunnit prova ett flertal körskolor i Sollentuna men Edsberg är verkligen att rekomendera. Stort tack för hjälpen!
Jonathan Dahlberg skrev den 2024-02-26
Fantastiska lärare. Dom bryr sig om eleverna, vill att du ska lyckas och hjälper dig på bästa sätt dem kan. Hela processen med körningen har gått fantastiskt på grund av dem och jag skulle definitivt rekommendera trafikskolan till andra!
Tyra skrev den 2024-02-19
Tack för allt! Otrolig trafikskola som är grym på att anpassa och förklara.
Lucas skrev den 2024-02-16
Tack för allting och den otroliga servicen och atmosfären, extra stort tack till Sammi och Jonas som är 100% skyldiga till det här körkortet! 10/10 och rekommenderar till alla.
Simone skrev den 2024-02-14
Tack Sammi och Jonas för en djupare förståelse för trafiken! Hade inte klarat det utan er! 🙂
Emma skrev den 2024-02-12
En fantastisk körskola, har utvecklas snabbt och mycket här! Otroliga handledare, Sammi, Jonas och Helen. Rekommenderar stort!